Page 22 - Summer 2024
P. 22

ανταγωνιστικό τοπίο, η παροχή κορυφαίων  των εξατομικευμένων και συναισθηματικών   σημαντική. Αυτή η τάση, καθοδηγούμενη
              υπηρεσιών και εξατομικευμένων εμπειριών  αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.  από την αυξανόμενη παγκόσμια έμφαση
              είναι απαραίτητη για την προσέλκυση περισ-  Οι σημαντικότερες τεχνολογικές λύσεις  στην ολιστική ευεξία, οδηγεί τα ξενοδοχεία
              σότερων επισκεπτών.                συνοψίζονται στις παρακάτω:       να επεκτείνουν και να ενισχύσουν τις προ-
               Υπερ-εξατομίκευση                  • Αυτοματοποιημένη τεχνολογία πωλή-  σφορές ευεξίας τους. Αυτά περιλαμβάνουν
               Η υπερ-εξατομίκευση στη φιλοξενία   σεων                            υπερσύγχρονα γυμναστήρια, μαθήματα
              αφορά την αξιοποίηση της τεχνολογίας για   • Συστήματα Διαχείρισης Εσόδων  γιόγκα και διαλογισμού, καταφύγια ευεξίας
              την παροχή εξαιρετικά προσαρμοσμένων   • Ανέπαφες πληρωμές           και υπηρεσίες σπα που προσφέρουν θερα-
              υπηρεσιών σε κάθε επισκέπτη.        • Αυτόματο check in              πευτικές θεραπείες.
               Αναλύοντας δεδομένα σχετικά με τις προ-  Έξυπνα ξενοδοχεία            Αύξηση της επίδρασης των κριτικών
              τιμήσεις των επισκεπτών, τις προηγούμενες   Ένα έξυπνο ξενοδοχείο μπορεί, για πα-  Το 81% των ταξιδιωτών διαβάζει 6 -
              συμπεριφορές και τις αλληλεπιδράσεις σε  ράδειγμα, να επιτρέπει στους επισκέπτες να   12 κριτικές στο διαδίκτυο πριν από την
              πραγματικό χρόνο, τα ξενοδοχεία μπορούν  ελέγχουν από τάμπλετ, ή ακόμη και από το   κράτηση, με το 71% να λέει ότι οι κριτικές
              να προσαρμόσουν κάθε πτυχή της εμπειρίας  δικό τους κινητό μέσω εφαρμογής, τη θέρ-  επηρεάζουν τη λήψη των αποφάσεών
              των επισκεπτών, από ρυθμίσεις και ανέσεις  μανση ή τον κλιματισμό από το τηλέφωνό   τους
              δωματίων έως επιλογές φαγητού και δρα-  τους ή να ανοίγουν την τηλεόραση δίνοντας   Η κοινοποίηση θετικών κριτικών στην
              στηριότητες, όπως:                 μια φωνητική εντολή σε ένα έξυπνο ηχείο.   ιστοσελίδα, στα κανάλια κοινωνικής δι-
               • Το Mini Bar                     Σε πολλές περιπτώσεις, τα έξυπνα δωμάτια   κτύωσης ή στις πληρωμένες διαφημίσεις
               • Ώρες check-in/out               προσαρμόζουν αυτόματα πράγματα όπως   οδηγεί στην δημιουργία εμπιστοσύνης και
               • Θερμοκρασία του δωματίου        τη φωτεινότητα των λαμπτήρων ή τη θερ-  αξιοπιστίας προς υποψήφιους πελάτες.
               • Επιλογή τροφών και γνώση αλλεργιών  μοκρασία ενός καλοριφέρ για να διατηρούν
              επισκεπτών                         τις βέλτιστες συνθήκες.             Από την άλλη η μελέτη κακών κριτικών
               • Ειδικές περιστάσεις όπως γενέθλια ή   Επιβράβευση της Κοινωνικής   διευκολύνει την διερεύνηση πιθανών ζητη-
              μήνας του μέλιτος                   Υπευθυνότητας                    μάτων και την υιοθέτηση αλλαγών για την
               Πρακτικές συμβουλές για το προσωπικό  Μια μελέτη της Expedia αποκάλυψε ότι   αντιμετώπιση προβλημάτων, η επίλυση των
               • Εκπαίδευση του προσωπικού για την  το 90% των ταξιδιωτών ισχυρίζονται ότι   οποίων οδηγεί στη βελτίωση της εμπειρίας
              καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.      αναζητούν επιλογές με χαρακτηριστικά   των επισκεπτών.
               • Ενθάρρυνση της ομάδας να ικανοποιεί   υπεύθυνης βιώσιμης συμπεριφοράς.  Συμπερασματικά
              τις ανάγκες των επισκεπτών και να ξεπερνά   Μέτρα φιλικά προς το περιβάλλον, περι-  Το κλειδί της επιτυχίας δεν βρίσκεται
              τις προσδοκίες τους.               λαμβάνουν τη μείωση της κατανάλωσης   μόνο στην ανάλυση και την προσαρμογή
               • Παροχή αρμοδιοτήτων προς το προσω-  ενέργειας, την εφαρμογή προγραμμάτων   στις τάσεις, αλλά στην αξιοποίησή τους,
              πικό να επιλύει προβλήματα άμεσα και απο-  ανακύκλωσης, τη χρήση φιλικών προς το  για να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο
              τελεσματικά, εξασφαλίζοντας μια αξέχαστη   περιβάλλον προϊόντων, την υποστήριξη   δημιουργίας μιας ξεχωριστής και αξέχαστης
              διαμονή σε κάθε επισκέπτη.         τοπικών προμηθευτών και την εστίαση στη  εμπειρίας επισκεπτών - ένα ταξίδι που ξε-
               Ενσωμάτωση τεχνολογίας            διαφορετικότητα, ισότητα και ένταξη (DEI).  κινά με την αναζήτηση, συνεχίζεται με την
               Αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη βελ-  Προσανατολισμός στην Υγεία   διαμονή και μετατρέπεται σε μια μόνιμη
              τίωση της εξυπηρέτησης των επισκεπτών, τα   και την Ευεξία           ανάμνηση. Μια αποστολή που εκπληρώ-
              ξενοδοχεία είναι έτοιμα να γεφυρώσουν το   Η εστίαση στην υγεία και την ευεξία στον  νουν στο ακέραιο τα τμήματα Μάρκετινγκ
              χάσμα και να ανακαλύψουν ξανά την ουσία  κλάδο της φιλοξενίας γίνεται ολοένα και πιο   και Επικοινωνίας.






































              22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27