Page 21 - Summer 2024
P. 21

Αύξηση Bleasure                         εύρεση και η διατήρηση προσωπικού. Για την αντιμε-
                                    Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότερο από το 30%  τώπιση αυτού του ζητήματος, πολλοί ξενοδοχειακοί
                                   των επαγγελματιών ταξιδιωτών της επόμενης γενιάς   όμιλοι έχουν αρχίσει να κάνουν βελτιώσεις και ποτέ
                                   (Gen Z και Millennial) δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να  δεν υπήρξε καλύτερη στιγμή για τους νεοεισερχόμε-
                                   παρατείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι το 2024 για  νους στον κλάδο να διαπραγματευτούν καλύτερες
                                   να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους πριν ή μετά  συνθήκες εργασίας και μισθούς.
                                   τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις.       Σήμερα, πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν στο προ-
                                    Απαιτείται όμως προσαρμογή για να καλυφθούν οι  σωπικό τους δωρεάν ή με χαμηλό κόστος διαμονή,
              Ο Τουρισμός          ανάγκες και οι επιθυμίες αυτού του τμήματος αγοράς.  αυξημένους μισθούς και μειωμένες ώρες αιχμής.
              βρίσκεται στη        Για παράδειγμα, δωρεάν WIFI υψηλής ταχύτητας,  Επενδύουν επίσης σε προγράμματα κατάρτισης για να
                                   χώροι κοινωνικής εργασίας, καταλύματα και δρα-
                                                                            παρακινήσουν το προσωπικό και να επιτρέψουν την
              μέση ενός με-        στηριότητες φιλικές προς την οικογένεια, ταξιδιωτικά   κινητικότητα στην εταιρική κλίμακα. Οι εξουσιοδο-
                                   πακέτα μετά τη διάσκεψη και άλλα αναμένεται να  τημένοι υπάλληλοι όχι μόνο έχουν θετικό αντίκτυπο
              τασχηματισμού        αποτελέσουν κίνητρα για συνδυασμό εργασίας με  στο πώς νιώθουν οι επισκέπτες και στην απόφασή
              που βασίζεται        διακοπές.                                τους να γίνουν επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες,
                                    Η αυξανόμενη δύναμη
                                                                            αλλά συμβάλλουν επίσης στην προσέλκυση άλλων
              στην τεχνο-           των ταξιδιωτικών δαπανών της Gen Z      εργαζομένων για τη δημιουργία ενός συνεκτικού,
                                                                            υψηλής ποιότητας εργατικού δυναμικού.
                                    Η Gen Z αναδεικνύεται ως σημαντική κινητήρια δύ-
              λογία, με πε-        ναμη στον ταξιδιωτικό κλάδο. Αυτή η γενιά, αποτελεί   Διαχείριση Κρίσεων και Ασφάλεια
              ρισσότερες           επί του παρόντος πάνω από το 25% του παγκόσμιου   Οι πρόσφατες παγκόσμιες κρίσεις, όπως η πανδη-
                                   πληθυσμού και θα αποτελεί το 27% του εργατικού  μία του COVID-19, έχουν αναδείξει την ανάγκη για
              αλλαγές στον         δυναμικού έως το 2025.                   αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και τη σημασία
                                    Σε αντίθεση με τους millennials και τις παλαιότερες
                                                                            της ασφάλειας στις ταξιδιωτικές εμπειρίες. Οι τουρι-
              ορίζοντα             γενιές που μπορεί να βασίζονται σε γραπτό περιεχό-  στικές επιχειρήσεις επενδύουν σε πρωτόκολλα υγείας
                                   μενο όπως τα ιστολόγια, η Gen Z στρέφεται για την  και ασφάλειας για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη
                                   άντληση πληροφοριών προς πλατφόρμες βίντεο  των ταξιδιωτών.
                                   όπως το Instagram το TikTok και το YouTube για τον   Αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων
                                   προγραμματισμό ταξιδιών.                 υπηρεσιών CIK Customer is King
                                    Έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού         Το επίκεντρο ενός επιτυχημένου σχεδίου μάρκε-
                                    Τα τελευταία δύο χρόνια, η μεγαλύτερη πρόκληση  τινγκ ξενοδοχείων το 2024 είναι η δημιουργία μιας
                                   του κλάδου δεν ήταν η προσέλκυση πελατών αλλά η  εξαιρετικής εμπειρίας επισκεπτών. Στο σημερινό


                                                                                                                 21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26