Page 17 - επιχειρείν - Νοέμβριος 2024
P. 17

συνέντευξη
                                                                                                               E




















































              αυτά που ξεχωρίζουν την τράπεζα σε σχέση  τραπεζών ProCredit.        και είναι κάτι που το έχουμε πετύχει.
              με τον υπόλοιπο ελληνικό τραπεζικό κόσμο.   Κάτι που ανέφερα και νωρίτερα αφορά   Δεν είναι τυχαίο πως το NPL, που είναι
               Τι εννοούμε με αυτό; Βασικό ανταγωνι-  το προσωπικό μας που δεν το έχει καμία  τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια της τράπεζας
              στικό πλεονέκτημά μας είναι αυτή η πε-  άλλη τράπεζα. Δεν αποτελείται από απλούς  του ομίλου, είναι κάτω από το 1%.
              λατοκεντρική προσέγγιση που υιοθετούμε  τραπεζικούς υπαλλήλους, έτσι όπως τους    Την περασμένη χρονιά κάνατε επαφές
              απέναντι σε όλους. Γνωρίζουμε ότι ακόμα  έχουμε στο μυαλό μας, αλλά είναι επιχει-  και εκδηλώσεις για τα προϊόντα σας σε
              και οι επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριο-  ρηματικοί σύμβουλοι οι οποίοι ανεξαρτήτως  πολλές πόλεις της ελληνικής περιφέρειας.
              ποιούνται στον ίδιο κλάδο, τα ίδια χρόνια,  τραπεζικής εμπειρίας σε προηγούμενη  Ποια ήταν τα μηνύματα που λάβατε εσείς ή
              είναι τελείως διαφορετικές μεταξύ τους.  τράπεζα, λαμβάνουν τουλάχιστον μία διετή  οι συνεργάτες σας; Θα συνεχίσετε με την
              Έχουν διαφορετικούς πελάτες και προμη-  εκπαίδευση πριν αρχίσουν να επικοινωνούν  ίδια «συνταγή»;
              θευτές, διαφορετικές προκλήσεις, οπότε  με τις επιχειρήσεις, όχι μόνο στο κομμάτι   Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε επι-
              και τα προϊόντα που προσφέρουμε σε κάθε  το τραπεζικό ή το χρηματοπιστωτικό, αλλά  σκεφθεί πάνω από έντεκα περιοχές στη
              επιχείρηση είναι αρκετά εξατομικευμένα.   στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.  Μακεδονία, τη Θεσσαλία και τη Θράκη. Οι
               Το δεύτερο κομμάτι είναι οι διεθνείς  Ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός, καθώς  επισκέψεις μας πραγματοποιούνται πάντα
              πρακτικές που φέρνουμε στην ελληνική  θέλουμε να είναι σε θέση να συζητήσουν  με την αρωγή των κατά τόπων Επιμελητηρί-
              αγορά. Έχουμε παρουσία σε έντεκα χώρες  με τον συνεργάτη-επιχειρηματία και να  ων και διοργανώνουμε παρουσιάσεις με τον
              της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ανά τακτά  μπορέσουν να δώσουν μία συμβουλή και  επιχειρηματικό κόσμο, ούτως ώστε να μας
              χρονικά διαστήματα διοργανώνουμε b2b  να του προτείνουν το κατάλληλο προϊόν.  γνωρίσουν, αλλά και να αφουγκραστούμε τις
              meetings με πελάτες σε όλο το χώρο της   Τέλος, ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέ-  ανάγκες της κάθε περιοχής για να είμαστε
              νοτιοανατολικής Ευρώπης, δια ζώσης,  κτημα έχει να κάνει με την προσπάθειά μας  δίπλα τους και να προτείνουμε τις υπηρεσίες
              ούτως ώστε να τους φέρουμε σε επαφή και  να έχουμε μακροχρόνιες σχέσεις με τον  που έχουν περισσότερο ανάγκη.
              να επεκτείνουμε το δίκτυό τους. Παράλληλα  πελάτη, όχι μόνο στην αρχή μιας συνεργα-  Σε αυτά τα δύο χρόνια κατανοήσαμε τις
              επιτυγχάνουμε με αυτό το τρόπο και καλύ-  σίας, αλλά και στις δύσκολες στιγμές, όπου  ανάγκες κάθε περιοχής και μας γνώρισε
              τερες τιμολογιακές πολιτικές μεταξύ των  προλαμβάνουμε δυσάρεστες καταστάσεις  ο κόσμος. Εκτός αυτού, πέρα από τις πα-



                                                                                                   επιχειρείν 2024  17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22