Page 16 - επιχειρείν - Νοέμβριος 2024
P. 16

“                                 όπως στην περιοχή της Θεσσαλίας, την  πληθωρισμός και στο κομμάτι των θεομηνι-
               E






                                                                                   ών. Οπότε προσπαθούμε να είμαστε δίπλα
                                                 Πελοπόννησο, αλλά και σε πολλά νησιά.
                                                  Επειδή ακριβώς σεβόμαστε το χρόνο του  στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και για μας
                                                 επιχειρηματία και ξέρουμε πόσο πολύτιμος  η μεγαλύτερη επιβράβευση είναι η ικανο-
                                                 είναι, συνδυάζουμε το ψηφιακό εκεί που  ποίηση των πελατών μας και το γεγονός ότι

                                                 τραπεζικές υπηρεσίες, με το παραδοσιακό  κοινού προχωράμε και αναπτυσσόμαστε
               Στοχεύουμε                        υπάρχει δυνατότητα και αφορά καθημερινές  συνεχίζουν την συνεργασία μαζί μας κι από
                                                 και τις δια ζώσης συναντήσεις. Έτσι οι  χέρι-χέρι μαζί τους.
               σε μικρές                         σημαντικές συναντήσεις που έχουν να    Στις επιχειρήσεις προσφέρετε από
                                                 κάνουν με τις ανάγκες, τα επιχειρηματικά  δάνεια και κάρτες μέχρι POS. Ποια είναι τα
               και μεσαίες                       σχέδια, την ανάγκη για ρευστότητα και τις  συγκριτικά σας πλεονεκτήματα σε σχέση
                                                 προκλήσεις που συναντούν στην αγορά οι  με τον ανταγωνισμό;
                                                                                     Είναι μία πολύ σημαντική και συχνή ερώ-
               επιχειρήσεις,                     επιχειρηματίες, θέλουμε να γίνονται από   τηση που μας κάνουν και οι ίδιοι οι πελάτες
                                                 κοντά.
                                                   H Τράπεζά σας «ρίχνει το βάρος» στην  μας όταν ξεκινάνε μια συνεργασία αλλά
               γιατί                             εξυπηρέτηση μικρών και μεσαίων επιχει-  κι όταν παρουσιαζόμαστε καθώς είμαστε
               θεωρούμε                          ρήσεων, οι οποίες στη χώρα μας έχουν  μία καινούργια τράπεζα σε σχέση με την
                                                 δύσκολη πρόσβαση σε χρηματοροές.  Σας  ελληνική τραπεζική αγορά.
               ότι αυτές                         δικαίωσε η συγκεκριμένη επιλογή σας;  Θα έλεγα ότι τα συγκριτικά μας πλεονε-
                                                  Έχετε απόλυτο δίκιο. Όντως η τράπεζά  κτήματα διαχωρίζονται πολύ απλά σε δύο
               αποτελούν τη                      μας είναι εξειδικευμένη στις μικρές και με-  κατηγορίες. Είναι τα ποσοτικά πλεονεκτήμα-
                                                 σαίες επιχειρήσεις. Ο λόγος είναι πάρα πολύ  τα που έχουν να κάνουν με την τιμολογιακή
               ραχοκοκαλιά                       απλός. Στοχεύουμε σε μικρές και μεσαίες  πολιτική. Όπως ανέφερα ανήκουμε σε έναν
                                                 επιχειρήσεις, γιατί θεωρούμε ότι αυτές  γερμανικό όμιλο την ProCredit Holding με
               της                               αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας,  έδρα την Φρανκφούρτη.
                                                                                     Έχουμε παρουσία πάνω από 30 χρόνια
                                                 όχι μόνο της ελληνικής αλλά και της παγκό-
               οικονομίας,                       σμιας. Αυτές είναι που δημιουργούν θέσεις  στον τραπεζικό χώρο και οι μέτοχοί μας
                                                 εργασίας και πληρώνουν τους φόρους τους.  είναι νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιω-
               όχι μόνο της                      Οπότε γι’ αυτό το λόγο επικεντρώνουμε το  τικού δικαίου, πολύ σημαντικά, σταθερά και
                                                 ενδιαφέρον μας στις μικρές και μεσαίες  αναγνωρισμένα στον τραπεζικό χώρο, όπως
               ελληνικής                         επιχειρήσεις.                     η Γερμανική Αναπτυξιακή Τράπεζα, KfW,  η
                                                  Το δεύτερο σκέλος της ερώτησης έχει να  Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και
               αλλά και της                      κάνει με την πρόσβαση. Είναι γεγονός όχι  Ανάπτυξης, EBRD, οπότε οι ίδιοι οι μέτοχοί
                                                                                   μας, μας δίνουνε και την πρόσβαση σε
                                                 μόνο τα τελευταία χρόνια, αλλά και παλιό-
               παγκόσμιας                        τερα, σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα  κεφάλαια για να ενισχύσουμε τις αγορές
                                                 της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, πως πάνω  στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, αλλά
                                                 από το 50% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων  δίνουν και την σταθερότητα που αναζητάει
                                                 δεν έχουν πρόσβαση στο τραπεζικό σύστη-  ο επιχειρηματικός και ιδιωτικός κόσμος από
                                                 μα. Όχι μόνο για ανάγκες ρευστότητας, αλλά  ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα.
                                                 και στο επενδυτικό κομμάτι.         Όντας στην Ελλάδα με παρουσία εννέα
                                                  Αυτό το κενό έχει δει η Tράπεζα και ήρθε  χρόνων και με ένα φυσικό κατάστημα
                                                 στην ελληνική τραπεζική αγορά για να το  στην Θεσσαλονίκη, ακολουθούμε αυτό
                                                 καλύψει τα τελευταία εννιά χρόνια.   το επιχειρηματικό μοντέλο, με μειωμένα
                                                  Φυσικά και μας έχει δικαιώσει η απόφα-  λειτουργικά έξοδα που προσπαθούμε να τα
                                                 ση αυτή καθώς η καλύτερη επιβράβευση  διοχετεύουμε σε καλύτερες τιμολογιακές
                                                 είναι τα χαμόγελα στη συνεργασία με τους  πολιτικές στους πελάτες μας.
                                                 επιχειρηματίες. Βλέπουμε τις επιχειρήσεις   Επομένως ένα βασικό ανταγωνιστικό
                                                 σαν συνεργάτες και προσπαθούμε μακρο-  πλεονέκτημα είναι ότι είμαστε μέσα στην
                                                 πρόθεσμα να είμαστε δίπλα τους, όχι μόνο  αγορά και στο τιμολογιακό κομμάτι και
                                                 στην αρχή, που όλα είναι πιο εύκολα και για  κάνουμε έρευνα κάθε τρίμηνο, ούτως ώστε
                                                 τις δύο πλευρές, αλλά και κατά τη διάρκεια  να μπορούμε να είμαστε σε θέση να δίνουμε
                                                 όντας δίπλα τους και στις προκλήσεις που  το κάτι καλύτερο στους συνεργάτες μας και
                                                 συναντούν.                        στις επιχειρήσεις.
                                                  Ειδικά η περιοχή της Θεσσαλίας έχει πλη-  Από κει και πέρα όμως, η προσωπική μου
                                                 γεί πέρα από τα μακροοικονομικά που όλοι  γνώμη είναι ότι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά
                                                 γνωρίζουμε, όπως ο covid-19, οι πόλεμοι, ο  και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα είναι




              16 επιχειρείν 2024
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21