Η πρόσφατη εκδήλωση του Μάξιμου Χαρακόπουλου στην Ελασσόνα με αγρότες και κτηνοτρόφους δεν έμεινε στα λόγια… Όπως πάντα, και τώρα, ο Θεσσαλός απέδειξε ότι είναι πολιτικός της πράξης.
Ο παραγωγικός διάλογος με τους ανθρώπους του πρωτογενούς τομέα μετουσιώθηκε ήδη σε δύο κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις προς το αρμόδιο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, από το οποίο ζητά λύσεις για τα σοβαρά προβλήματα του πρωτογενούς τομέα.
Αυτή τη διαχρονικά συνεπή στήριξη του Γενικού Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ οι Ελασσονίτες κτηνοτρόφοι δεν τη ξεχνούν.
Έτσι, Δημήτρης Μπαλούκας και Νίκος Παλάσκας της Ομοσπονδίας Κτηνοτροφικών Συλλόγων Θεσσαλίας με αφορμή την κάθοδό τους στην Αθήνα για συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, πέρασαν από το γραφείο του Μάξιμου στη Βουλή για να τον ευχαριστήσουν, αλλά και να συντονίσουν τα επόμενα βήματά τους.
Άλλωστε, γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι πόρτες του Μάξιμου είναι πάντα ανοιχτές και ο λόγος του έχει βαρύτητα στην κυβέρνηση!
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























