Η κα Στέλλα Μήλιου, αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δήμου Τεμπών, καταγγέλλει την Δημοτική Αρχή «για διπρόσωπη συμπεριφορά και εμπαιγμό κατά των ΑΜΕΑ και εξηγούμαι…
Την ώρα που διαφημίζεται από το πρωί ως το βράδυ τη ράμπα στη θάλασσα αντιδήμαρχος καταλαμβάνει ράμπα ΑΜΕΑ σε πεζοδρόμιο στο Συκούριο μην αφήνοντας την πρόσβαση των ΑΜΕΑ για τουλάχιστον μία ώρα. Προκλητικά μπροστά σε δεκάδες ανθρώπους ενώ έχει ξαναγίνει καταγγελία πριν λίγες μέρες, τι παράδειγμα δίνουμε εμείς οι αιρετοί στους υπόλοιπους πολίτες;
Εκτός αν υπάρχει κάποιος νόμος που μας εξαιρεί και από τον ΚΟΚ. Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από αυτόν τον άνθρωπο όμως από σας κύριε δήμαρχε περίμενα κάτι διαφορετικό μιας και όπως έχετε δηλώσει έχετε ευαισθησία λόγω του προβλήματος που είχατε δηλώσει παλιότερα για την οικογένειά σας».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























