Στην τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την προκήρυξη 1.131 μόνιμων θέσεων γιατρών στο ΕΣΥ. Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υγείας Μάριο Θεμιστοκλέους, «ολοκληρώνεται σήμερα η πολύ μεγάλη προκήρυξη των γιατρών» και «μέχρι στιγμής έχουν υποβληθεί πάνω από 2.000 αιτήσεις». Όπως διευκρίνισε ο κ. Θεμιστοκλέους μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΕΡΤNEWS», η προκήρυξη αφορά 1.131 θέσεις σε όλη τη χώρα και για όλες τις ειδικότητες, χαρακτηρίζοντάς την ως «μία από τις μεγαλύτερες προκηρύξεις των τελευταίων ετών». Σε σχέση με τους χρόνους πρόσληψης, σημείωσε ότι «με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη νομοθεσία, η πρόσληψη από την ημέρα της προκήρυξης μέχρι να πάει η πλειοψηφία των γιατρών στα νοσοκομεία είναι μεταξύ τεσσάρων με έξι μηνών, ενώ σε επείγουσες περιπτώσεις μπορεί να υπάρξει τοποθέτηση γιατρού σε δύο μήνες».
Ο υφυπουργός Υγείας ανέφερε επίσης, ότι «τρέχουν οι προσλήψεις σε όλες τις κατηγορίες» και συμπλήρωσε: «Έχουμε φέτος 5.000 μόνιμες προσλήψεις, 3.000 επιπλέον επικουρικό προσωπικό», προσθέτοντας ότι «αυτή τη στιγμή έχουμε το περισσότερο προσωπικό στο ΕΣΥ από όσο είχε ποτέ». Στη συνέχεια, ανέφερε ότι «η ένταξη του νοσηλευτικού προσωπικού στα βαρέα και ανθυγιεινά αποτελεί ένα πάγιο αίτημα του κλάδου». Ο κ. Θεμιστοκλέους σημείωσε ακόμη ότι «στην Ευρώπη υπάρχει έλλειψη υγειονομικού προσωπικού που φτάνει το 1 εκατομμύριο», υπογραμμίζοντας την ανάγκη να δοθούν κίνητρα ώστε περισσότεροι νέοι να επιλέξουν τη νοσηλευτική και το ΕΣΥ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























