Σε ένα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον οι Φίλες της Αγάπης απόλαυσαν με τα μέλη και τις φίλες του συλλόγου ένα δροσερό απόγευμα, με την λήξη των εργασιών της χειμερινής περιόδου.
Αναλυτικά, επισημαίνονται τα εξής:
«Η πρόεδρος του συλλόγου κυρία Μπούλα Στεργίου ευχαρίστησε όλες τις κυρίες για την συμμετοχή τους σε κάθε εκδήλωσή μας, όπως και για την ψήφο τους στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου, από τις οποίες αναδείχτηκε το νέο διοικητικό συμβούλιο, με στόχο πάντα την συνέχιση του έργου που επιτελείται επί πενήντα χρόνια.
Οι Φίλες της Αγάπης ,αφού αντάλλαξαν ευχές για καλό καλοκαίρι, υποσχέθηκαν ,μετά την απαραίτητη ανάπαυλα του καλοκαιριού ,να επανέλθουν τον Σεπτέμβριο με νέες ιδέες ,εκδρομές και εκδηλώσεις που θα συμβάλλουν ,εκτός των άλλων ,στην ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ μας και στην στήριξη περισσότερων συνανθρώπων μας.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ»
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























