Φωτ. και βίντεο larissanet.gr / Θανάσης Καλιακούδας
Τη Δευτέρα 29 Ιουνίου ξεκινά το Συναυλιακό Καλοκαίρι της Περιφέρειας Θεσσαλίας και σήμερα παρουσιάστηκε τόσο η φιλοσοφία, όσο και το πρόγραμμα του από τον περιφερειάρχη Δημήτρη Κουρέτα και τον σύμβουλο σε θέματα Πολιτισμού Γ. Ανδρέου…
Σε ότι αφορά συνολικά τις δράσεις Πολιτισμού χαρακτηριστικά ο κ. Κουρέτας υπογράμμισε «έχουμε πρόγραμμα, έχουμε αφήγημα, έχουμε συναίσθημα».
Αναλυτικά, η δήλωσή του:
Όσα επισήμανε ο κ. Ανδρέου:
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:


Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























