Συνολική ποινή φυλάκισης 22 μηνών επέβαλε το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας στον 50χρονο που απειλούσε την πρώην σύζυγό του με τσεκούρι και ένα μπιτόνι με εύφλεκτο υλικό.
Το δικαστήριο αποφάσισε ο κατηγορούμενος να εκτίσει μέρος της ποινής δηλαδή τους 2 μήνες και να ανασταλεί το υπόλοιπο.
Στο δικαστήριο σήμερα κατέθεσε η πρώην σύζυγος του περιγράφοντας τις πράξεις που έλαβαν χώρα το πρωί της Τετάρτης. Η γυναίκα ήταν στην εκκλησία όταν την κάλεσε ο γιος της και της είπε πως ο πατέρας του είναι στο σπίτι.
Να σημειωθεί πως είχε προηγηθεί απόφαση για ασφαλιστικά μέτρα όπου απαγορευόταν η επικοινωνία με τα παιδιά και η προσέγγιση με την παθούσα.
Όταν η γυναίκα έφτασε στο σπίτι ο κατηγορούμενος της είπε: «Εγώ δικάζω, εγώ είμαι ο δικαστής σήμερα» και είχε το τσεκούρι και το μπιτόνι απλωμένα σε ένα τραπέζι. Ο ίδιος στην απολογία του ανέφερε πως είναι τα εργαλεία της δουλειάς του αναγνωρίζοντας ωστόσο την επικινδυνότητα τους.
Ανέφερε πως στη συνέχεια κάλεσε την αστυνομία και τους ενημέρωσε πως παραβίασε τα ασφαλιστικά μέτρα. Ζήτησε να μίλησε με την εισαγγελέα που είχε χειριστεί την αστική υπόθεση και αφού επικοινώνησε μαζί της έδωσε τέλος στο συμβάν. Στο μεσοδιάστημα κατέστρεψε με το τσεκούρι μια πόρτα τονίζοντας στο δικαστήριο πως στην πρώην σύζυγό του δεν θα έκανε ποτέ κακό.
Η τελευταία κατέθεσε πως στο παρελθόν της είχε στείλει απειλητικά μηνύματα ωστόσο δεν ζήτησε την ποινική του δίωξη για το πρόσφατο περιστατικό.
Το δικαστήριο τελικά τον καταδίκασε για τις πράξεις της παράνομης βίας, της οπλοφορίας και παραβίασης της δικαστικής απόφασης σε συνολική ποινή φυλάκισης 22 μηνών.
Ο εισαγγελέας πρότεινε ο κατηγορούμενος να εκτίσει μέρος της ποινής καθώς υπάρχει κίνδυνος τέλεσης νέων πράξεων. Έτσι και το δικαστήριο αποφάσισε την έκτιση της ποινής για δύο μήνες και την αναστολή του υπόλοιπου.
Κ.Κοντοκωστας
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























