Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η τοποθέτηση ενός υποτυπώδους μνημείου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου για τις 13 φοιτήτριες / φοιτητές – θύματα της τραγωδίας των Τεμπών, το οποίο μάλιστα έσπασε πριν από δύο ημέρες.
Όπως βλέπετε στο βίντεο του ThessPost.gr, το ξύλινο κοντάρι με μια πλαστική ταμπέλα έσπασε πριν από μερικά εικοσιτετράωρα, αν και τοποθετήθηκε μόλις πριν από τρεις μήνες. Το… μνημείο με την πλαστική ταμπέλα έχει γείρει, πλέον, σε μια αγριοκερασιά, από τις 200 που φυτεύτηκαν στη μνήμη των θυμάτων.
«Δεν αποδίδεται η τιμή στη μνήμη των 13 θυμάτων του ΑΠΘ»
Ο Γιάννης Κουρμούλης, πρόεδρος συλλόγου διοικητικού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι εξ’ αρχής είχε καταγγελθεί το θέμα ανέγερσης μνημείου στο campus. «Η προϊστορία λέει ότι εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια, η σύγκλητος είχε αποφασίσει ομόφωνα την ανέγερση μνημείου, όταν τέθηκε το ζήτημα εκ νέου από τους συγγενείς θυμάτων, η απάντηση της πρυτανικής αρχής ήταν ότι το μνημείο θα ανεγερθεί όταν σταματήσουν οι πολιτικές αντιπαραθέσεις και όταν ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία, που σημαίνει μια αόριστη παραπομπή στο μακρινό μέλλον», τόνισε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, ο κ. Κουρμούλης διαμήνυσε, ότι: :«ποτέ δεν καταλάβαμε τη σύνδεση του μνημείου με το δικαστικό σκέλος. Αντί για μνημείο – και μετά την πίεση που υπήρξε λόγω των αντιδράσεων – φυτεύσανε κάποια δέντρα, ε, ήρθαν και έβαλαν αυτήν την ταμπέλα σε ένα από αυτά. Θεωρούμε ότι αν μη τι άλλο δεν αποδίδεται η τιμή και δεν τιμάται η μνήμη των παιδιών που χάθηκαν στα Τέμπη. Ενώ είναι ένα ζήτημα που ολόκληρη την κοινωνία τη συγκλόνισε, η διοίκηση κρατάει μια στάση η οποία συμπυκνώνεται στην εικόνα του σπασμένου μνημείου».
Πηγή: thesspost.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























