Φωτ. και βίντεο larissanet.gr / Θανάσης Καλιακούδας
Πλούσιο πρόγραμμα με αναβαθμισμένες δράσεις περιλαμβάνει φέτος η «Κατασκήνωση στην Πόλη»…
Το «ραντεβού» δίνεται την 1η Ιουλίου, όταν και ξεκινά η πρώτη κατασκηνωτική περίοδο.
Σήμερα παρουσιάστηκε το πρόγραμμα των δράσεων από τον αντιδήμαρχο Παιδείας Χρήστο Αγορίτσα, τον εντεταλμένα δημοτικό σύμβουλο Αθλητισμού Λευτέρη Τσουμάνη και την διευθύντρια Παιδείας του Δήμου Λαρισαίων Σταυρούλα Μπαξεβάνου.
Δείτε τις δηλώσεις:
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:





Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























