Μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε στο «Χαμογέλα και Πάλι» ο Λάκης Λαζόπουλος.
Ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε για την πολιτική, την καριέρα του, ενώ έκανε και μία αποκάλυψη για το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ».
«Μεγάλωσα, μεγαλώνω και νομίζω ότι μεγαλώνω ωραία γιατί κάνω αυτά που θέλω. Είμαι κοντά στο όνειρό μου, ίσως να μην έχω ξυπνήσει ακόμα κιόλας. Η κοινωνία άλλαξε προς το συντηρητικότερο για τον εξής λόγο: όταν φοβάσαι, πας μονίμως κάπου να συντηρηθείς. Να νιώσεις από παλιές αξίες, αρχές. Υπάρχει μία γενιά καινούργια, η οποία έχει τραβήξει χειρόφρενο».

Η τηλεόραση έχει αλλάξει;
«Η τηλεόραση έχει εγκλωβιστεί στην ταλαιπωρία των ανθρώπων που τη θυμούνται παλιά. Έχει πολύ παλιούς τρόπους για να αναδείξει τα γεγονότα. Από την ώρα που αποφάσισε ότι το ψέμα της είναι τρόπος επιχείρησης, ‘θα πουλάω ψέμα και θα παίρνω τα χρήματα από τις κυβερνήσεις’, έχει τελειώσει ουσιαστικά. Ο λόγος ο πολιτικός είναι ακροδεξιός στην τηλεόραση».
Τι γεύση του άφησε η φετινή τηλεοπτική σεζόν;
«Καλή. Μ’ άρεσε ότι μπορώ να μιλάω ελεύθερα. Το μεγαλύτερο δώρο είναι να μπορεί να μιλάει κανείς ελεύθερα. Και επειδή το έζησα στο κανάλι αυτό, και το πρωτοέζησα στο κανάλι αυτό».
«Το MEGA σήμερα είναι live. Δεν μου βάζει κανέναν όρο στο ποιους θα καλέσω, στο ποιοι θα έρθουν, στο τι θα πω, δεν κοιτάει κανείς το κείμενό μου».

Ο ίδιος αποκαλύπτει:
«Ακόμα μία χρονιά στο ‘Τσαντίρι’ και θα κάνω και τη σειρά».
Θα είναι η τελευταία χρονιά «Αλ Τσαντίρι»;
«Ναι», απαντά ο Λάκης Λαζόπουλος.
Πηγή: gossip-tv.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























