Μήνυμα διαμαρτυρίας έστειλε αναγνώστης στο larissanet, καταγγέλλοντας ότι τα ξημερώματα της Κυριακής η δυνατή μουσική από την περιοχή της Νέας Σμύρνης στη Λάρισα συνεχιζόταν μέχρι και τις 5:35 το πρωί.
Όπως αναφέρει, οι κάτοικοι της περιοχής παρέμειναν άυπνοι για ακόμη μία φορά, καθώς –σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες– ήταν αδύνατο να ξεκουραστούν. «Η μουσική στο διαπασών από τους γνωστούς-άγνωστους γλεντζέδες συνεχίζεται, αφήνοντάς μας άυπνους και ταλαιπωρημένους λόγω και της ζέστης», σημειώνει χαρακτηριστικά ο αναγνώστης, εκφράζοντας την αγανάκτησή του για την κατάσταση.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























