Στις 16 Ιουλίου συνεχίζεται στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Λάρισας η δίκη του δημάρχου Βόλου κ. Αχιλλέα Μπέου για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης μετά από φράσεις που είπε σε βάρος του κ. Στέλιου Λημνιού και Μάρκου Βαξεβανόπουλου με φόντο παλαιότερες κινητοποιήσεις για την καύση υλικών στη βιομηχανία ΑΓΕΤ.
Συνήγορος των δύο και υποστήριξη της κατηγορίας είναι η κα Ζωή Κωνσταντοπούλου η οποία προχώρησε σε δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της σημερινής συνεδρίασης.
Η κα Κωνσταντοπούλου έχοντας στο πλευρό της τον κ. Κωνσταντίνο Παχιό ανακοίνωσε επίσης πως έχει αναλάβει την διαχείριση των υδάτων στον Άγιο Βλάσιο στο Πήλιο. Έστειλε επίσης το μήνυμα της και στον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα σχετικά με τις αποφάσεις της Περιφέρειας στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























