φωτό και βίντεο: larissanet// Θανάσης Καλιακούδας
Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής ο δωρεάν Βραδινός Περιπατητικός και Τρεξιματικός Αγώνας Δρόμου στην κοίτη του Πηνειού, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών.
Η εκκίνηση δόθηκε κάτω από τη γέφυρα του Αλκαζάρ, με δεκάδες δρομείς, περιπατητές, οικογένειες και νέους ανθρώπους να συμμετέχουν στη δράση, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα υπέρ της πρόληψης, της απεξάρτησης και της ζωής χωρίς εξαρτήσεις.
Το διήμερο δράσεων συνδιοργάνωσαν το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) – Παράρτημα Λάρισας, η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και ο Σύλλογος Οικογένειας και Φίλων ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ, με κεντρικό σύνθημα: «Δεν είναι ελευθερία να ψάχνεις τη φυγή… Σκέψου, ονειρέψου, πάλεψε!».
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τονίστηκε η ανάγκη ενίσχυσης της δημόσιας και δωρεάν στεγνής απεξάρτησης, καθώς και η σημασία της πρόληψης, της ενημέρωσης και της κοινωνικής στήριξης των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν προβλήματα εξάρτησης.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων του Μουσικού Σχολείου Λάρισας, κ. Γιώργος Καρπέτας ανέφερε ότι ο σκοπός είναι ιερός καθώς αυξάνονται τα ποσοστά χρήσης στους νέους και «θα τρέξουμε για μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις».
Στη διοργάνωση συνέβαλαν ενεργά αθλητικοί σύλλογοι και φορείς της περιοχής, μεταξύ των οποίων ο Α.Σ. Πελασγός Λάρισας, ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Ν. Λάρισας, ο Σύλλογος Βετεράνων Αθλητών Στίβου Ν. Λάρισας, η Λέσχη Mountain Enduro Camp και η Κοιν.Σ.Επ. «Αθλοτεχνίες», ενώ το «παρών» έδωσαν επίσης εκπρόσωποι εργατικών σωματείων, συλλόγων γονέων, πολιτιστικών φορέων και πλήθος εθελοντών.


















Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























