Σήμερα το μεσημέρι θα βρεθεί ενώπιον του Αυτόφωρου Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Λάρισας ο 50χρονος που συνελήφθη προχθές για παραβάσεις του νόμου περί ενδοοικογενειακής βίας καθώς φέρεται να απειλούσε την πρώην σύζυγο του με ένα τσεκούρι και ένα μπιτόνι βενζίνης.
Το δικαστήριο χθες ανέβαλλε την εκδίκαση της υπόθεσης μετά από αίτημα του 50χρονου για να οριστεί συνήγορος για την υπεράσπιση του. Πρόλαβε ωστόσο να δηλώσει πως δεν σκόπευε να κάνει κακό στην γυναίκα. Ωστόσο η κράτηση του διατηρήθηκε με την εισαγγελέα να επισημαίνει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διαδραματίστηκε η υπόθεση και τα μέσα που χρησιμοποίησε ο κατηγορούμενος.
«Δεν μπορώ να ξεχάσω τα 21 χρόνια με αυτή την γυναίκα. Δεν θα την πείραζα πότε. Δεν έχει να φοβάται τίποτα» είπε ο κατηγορούμενος προσθέτοντας πως εκείνη την ημέρα πήγε στο σπίτι για να δει τον γιό του.
Κ.Κ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























