Η Λαϊκή Συσπείρωση Τεμπών, δια της επικεφαλής της Μαρίας Κωστή, συγχαίρει όλα τα παιδιά που πήραν μέρος στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, ανεξάρτητα από την επίδοση ενός εκάστου.
«Αυτή ήταν η πρώτη ουσιαστική τους αναμέτρηση με την πραγματικότητα, στην προσπάθεια να εξασφαλίσουν μια «θέση στον ήλιο».
Οι συνθήκες προετοιμασίας δεν ήταν ίδιες για όλους τους υποψηφίους, χωρίς αυτό να λαμβάνεται υπόψη στην τελική αξιολόγηση, αφού το εξεταστικό σύστημα είναι ενιαίο.
Η παιδεία είναι ταξική και αποτελεί ιδιαίτερα σπουδαίο άθλο η επίτευξη υψηλών βαθμολογιών, για εκείνα τα παιδιά που έδιναν τη μάχη των πανελλαδικών σε άνισο περιβάλλον προετοιμασίας με άλλους συνυποψηφίους τους.
Όλοι οι υποψήφιοι, επιτυχόντες η μη, έχοντας αυτή την εμπειρία, μπορούν να ξεκινήσουν τις σπουδές η να επαναπροσδιορίσουν τους στόχους τους.
Η κοινωνία και όχι μόνο η ελληνική, είναι αναγκαίο να διαθέτει επιστήμονες, τεχνίτες, εργάτες, αγρότες και ένα σύνολο άλλων ειδικευμένων η μη ανθρώπων, που να νοιάζονται ο ένας για τον άλλο, χωρίς εκμετάλλευση, για να μην καταλήγουμε σε κοινωνίες- ζούγκλες, σαν αυτές που ζούμε σήμερα.
Στα πλαίσια αυτής της προσέγγισης, είναι σίγουρο ότι όλοι είμαστε χρήσιμοι και όλοι μπορούμε να παλέψουμε, από διαφορετικό επαγγελματικό μετερίζι, για μια κοινωνία που θα σέβεται τον άνθρωπο, που δεν θα τον ξεζουμίζει, αλλά θα αφήνει χώρο και χρόνο για να μπορεί ο καθένας να μεγαλουργεί είτε είναι επιστήμονας είτε όχι.
Καλή τύχη στη ζωή σας παιδιά!!!» επισημαίνεται σε σχετική δήλωση.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























