Ο Πανλαρισαϊκός Αγροκτηνοτροφικός Σύλλογος και ο Πανεπαρχιακός Αγροτικός Σύλλογος Ελασσόνας ενημερώνουν τα μέλη τους πως «κατόπιν επικοινωνίας με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιάννη Ανδριανό, οι παραγωγοί-δικαιούχοι όσον αφορά τις ενισχύσεις deminimis, παρά τις παραπολιτικές φήμες που κυκλοφορούν, ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ για να δοθεί προκαταβολή αλλά τα ποσά θα πιστωθούν για τη μηδική σε μία δόση, με πιθανή ημερομηνία, τα τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου και πως το αίτημα που έχουμε μεταφέρει ως σύλλογοι στο ΥΠΑΑΤ, με τεκμηριωμένες αποδείξεις και επιχειρήματα, είναι πως τα deminimis θα δοθούν ως ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΑ και ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ.
Το παραπάνω αίτημα μας κατόπιν συζητήσεως με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μαργαρίτη Σχοινά με τους κ.κ. Ανδριανό-Πιτσιλή φαίνεται ότι γίνεται αποδεκτό και ήδη ετοιμάζεται η φόρμουλα, όπου θα κατατεθεί τις επόμενες ημέρες ώστε όλα τα ποσά που αφορούν τη μηδική να είναι ακατάσχετα και αφορολόγητα».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























