«Η Περιφερειακή Αρχή απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε ισχυρισμό περί αντιποίνων, εκδικητικών ενεργειών ή υπηρεσιακής στοχοποίησης υπαλλήλων. Οι αποφάσεις που ελήφθησαν με τις υπηρεσιακές μεταβολές στη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Λάρισας ήταν νόμιμες, διοικητικά αιτιολογημένες και υπηρεσιακά αναγκαίες. Ελήφθησαν με αποκλειστικό γνώμονα τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών, την ορθή εφαρμογή της νομοθεσίας και την προστασία του δημοσίου συμφέροντος».
Αυτά υποστήριξε ο Δημ. Κουρέτας με αφορμή το ζήτημα που προέκυψε με τη διαδικασία γνωμοδότησης των κολυμβητικών δεξαμενών και τις μετακινήσεις δύο υπαλλήλων της Δ/νσης Υγείας και πρόσθεσε: Η Περιφερειακή Αρχή παραμένει σταθερά προσηλωμένη τόσο στην προστασία της δημόσιας υγείας όσο και στην τήρηση της νομιμότητας. Οι δύο αυτές αρχές δεν είναι ανταγωνιστικές αλλά αλληλένδετες. Η δημόσια υγεία υπηρετείται αποτελεσματικά μόνο όταν κάθε υπηρεσία ασκεί τις αρμοδιότητές της εντός των ορίων που θέτει ο νόμος, χωρίς υπερβάσεις και χωρίς υποκατάσταση άλλων αρμόδιων αρχών. Αυτό ακριβώς έπραξε η Περιφερειακή Αρχή στην προκειμένη περίπτωση».
Για την απαλλαγή της αναπληρώτριας Προϊσταμένης, ο Περιφερειάρχης τόνισε πως «δεν συνιστά αυθαίρετη καθαίρεση, ούτε συνδέεται αιτιωδώς με τη διατύπωση οποιασδήποτε επιστημονικής άποψης στο πλαίσιο των υπηρεσιακών της καθηκόντων». Αναφορικά με τη μετακίνηση του Επόπτη Δημόσιας Υγείας, η απόφαση αυτή ελήφθη αποκλειστικά για την κάλυψη αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών της υπηρεσίας υποδοχής του. Για τη διαδικασία γνωμοδότησης των κολυμβητικών δεξαμενών δήλωσε πως «κάθε υπηρεσία οφείλει να ενεργεί εντός των ορίων των αρμοδιοτήτων που της αναθέτει ο νόμος. Ο σεβασμός στην αρχή αυτή δεν περιορίζει την επιστημονική κρίση των στελεχών αλλά διασφαλίζει τη νομιμότητα, την ασφάλεια δικαίου και την αξιοπιστία των διοικητικών πράξεων».
Ο έφορος της γυναικείας ομάδας Πόλο του ΝΟΛ (που από φέτος θα αγωνίζεται στην Α1 κατηγορία) Χρήστος Τουλουμτζίδης, (εκφράζοντας και τους άλλους παριστάμενους στην αίθουσα Αθλητικούς Συλλόγους) αναφέρθηκε στις άοκνες προσπάθειες του Περιφερειάρχη Δημήτρη Κουρέτα να δώσει λύση στα προβλήματα που συνεχώς δημιουργούσαν κάποιοι με συνεχείς καταγγελίες στην Εισαγγελία και αναρωτήθηκε «πού θα προπονούνταν τα 800 παιδιά που χρησιμοποιούνε σήμερα το κολυμβητήριο του ΕΑΚΛ. Αν αυτά μεταφέρονταν στο ανοιχτό κολυμβητήριο της Νέας Πολιτείας, σύντομα και αυτό θα παρουσίαζε προβλήματα».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























