Σε συγχαρητήριο μήνυμα του Διευθυντή του 14ου Γενικού Λυκείου Λάρισας Θεόδωρου Παππά προς τους/τις τελειόφοιτους για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων επισημαίνονται τα εξής:
«Αγαπητές μου μαθήτριες, αγαπητοί μου μαθητές,
Με τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, κλείνει ένας μεγάλος, απαιτητικός αλλά και πανέμορφος κύκλος της σχολικής σας ζωής. Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων του 14ου ΓΕΛ και από εμένα προσωπικά, θέλω να σας εκφράσω τα πιο θερμά και ειλικρινή μου συγχαρητήρια για την προσπάθεια που καταβάλατε.
Σε όσους και όσες από εσάς είδατε τους στόχους σας να εκπληρώνονται:
Η επιτυχία σας αυτή είναι το επιστέγασμα της συστηματικής σας εργασίας, της υπομονής και της επιμονής σας. Ανοίγετε πλέον την πόρτα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ενός νέου, συναρπαστικού κόσμου γνώσης. Σας εύχομαι καλή σταδιοδρομία και να απολαύσετε κάθε στιγμή αυτού του νέου ταξιδιού.
Σε όσους και όσες από εσάς το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που προσδοκούσατε:
Θέλω να θυμάστε βαθιά μέσα σας ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι απλώς ένας σταθμός, μια μοναδική μάχη από τις πολλές που θα δώσετε στη ζωή σας, και όχι ο τελικός πόλεμος. Ένα αποτέλεσμα δεν ορίζει ούτε την αξία σας, ούτε το μέλλον σας. Η ζωή είναι γεμάτη εναλλακτικές διαδρομές, δεύτερες ευκαιρίες και νέες προκλήσεις. Μην απογοητεύεστε· πεισμώστε, ανασυνταχθείτε και συνεχίστε να κυνηγάτε τα όνειρά σας με το ίδιο πάθος.
«Η επιτυχία δεν είναι οριστική, η αποτυχία δεν είναι μοιραία: αυτό που μετράει είναι το κουράγιο να συνεχίζεις.»
Να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, και να θυμάστε ότι το μέλλον ανήκει σε αυτούς που δεν σταματούν να προσπαθούν!
Με βαθιά εκτίμηση και πατρική αγάπη»
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























