Σε ανακοίνωση του 2ου Γυμνασίου Λάρισας επισημαίνονται τα εξής:
«To σχολείο μας, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2025-2026, υλοποίησε στα πλαίσια του μαθήματος των Γερμανικών ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “mein Traumland” (η χώρα των ονείρων μου), το οποίο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 15 σχολεία και οι συνεργαζόμενες χώρες ήταν η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πολωνία, η Τσεχία, η Γερμανία και η Τουρκία. Η γλώσσα υλοποίησης ήταν η Γερμανική και υπεύθυνη του προγράμματος η καθηγήτρια Γερμανικών του σχολείου Δουμακή Βασιλική. Οι δέκα συμμετέχοντες μαθητές/τριες του έργου από τη Β’ τάξη με όχημα τη γερμανική γλώσσα ταξίδεψαν στη «χώρα των ονείρων τους» και με συνταξιδιώτες τους συνομήλικους ευρωπαίους συμμαθητές τους συνεργάστηκαν και οραματίστηκαν από κοινού την ιδανική χώρα που θα ενσωμάτωνε τις αξίες και τα όνειρά τους για έναν καλύτερο κόσμο.

Η δημιουργία εφτά διεθνικών ομάδων, υπό την επίβλεψη και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών-συντονιστών, συνετέλεσε στην ανάπτυξη επικοινωνιακών και κοινωνικών δεξιοτήτων μεταξύ των μαθητών καθώς και στην ενίσχυση της συνεργατικής μάθησης σε διεθνές περιβάλλον. Μέσα από ποικίλες αναρτήσεις σε κοινούς ψηφιακούς τοίχους (στην πλατφόρμα twinspace), την παραγωγή ψηφιακών αφισών και χαρτών , συνεργατικών ψηφιακών βιβλίων και παρουσιάσεων οι συμμετέχοντες μαθητές του προγράμματος είχαν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης αναπτύσσοντας τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Παράλληλα καλλιέργησαν την κριτική τους σκέψη, τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

Η ενεργός συμμετοχή, η συνέπεια στην τήρηση των προθεσμιών και η ποιότητα των παραγόμενων έργων καταδεικνύουν την επιτυχία του προγράμματος. Η υλοποίηση του έργου συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών, στην εξωστρέφεια του σχολείου, στην αποδοχή της πολυπολιτισμικής πραγματικότητας και τελικά στην ανάπτυξη ευρωπαϊκής συνείδησης στους μαθητές. Το πρόγραμμα πέτυχε τους στόχους του και άφησε θετικό αποτύπωμα τόσο στους μαθητές όσο και στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Στα πλαίσια διάχυσης του προγράμματος έχει δημιουργηθεί στον ισόγειο χώρο του σχολείου μία γωνιά eTwinning, όπου έχουν αναρτηθεί φετινές εργασίες των παιδιών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Στους μαθητές δόθηκε την τελευταία μέρα βεβαίωση συμμετοχής και αναμνηστικό του προγράμματος.

Πολλά συγχαρητήρια από τον Διευθυντή του σχολείου κ. Γεώργιο Δοξαριώτη και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου στους μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων της Β’ τάξης που συμμετείχαν στο πρόγραμμα με ενθουσιασμό, επιμονή, δημιουργικότητα και φαντασία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς».
Παρουσίαση του προγράμματος στο YouTube
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























