Έναν επιπλέον λόγο, έχει ο Χρήστος Κέλλας, να είναι αισιόδοξος, για την παράταση του «Εξοικονομώ» στη Θεσσαλία, ως το τέλος του έτους.
Και αυτός είναι, η παρουσία της Ελασονίτισσας Δέσποινας Παληαρούτα στο ΥΠΕΝ, από τη θέση της Γενικής Γραμματέως Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, η οποία και συμμετείχε στη συνάντηση που είχε προ ημερών ο Λαρισαίος πολιτικός, με τον Υφυπουργό Νίκο Τσάφο.

“Η Θεσσαλία αντιμετωπίζει ιδιαίτερες συνθήκες και η παράταση του Εξοικονομώ έως τα τέλη Δεκεμβρίου, θα δώσει τον αναγκαίο χρόνο ώστε να ολοκληρωθούν οι παρεμβάσεις χωρίς να χαθούν πόροι και ευκαιρίες για τους πολίτες”, ήταν τα χαρακτηριστικά λόγια του πρ. Υφυπουργού.
Ο Χρήστος Κέλλας, πάντως, συνεχίζει με το… γκάζι πατημένο, μεταφέροντας, αυτή τη φορά, το αίτημα του ΤΕΕ/ΤΚΔΘ, του Επιμελητηρίου Λάρισας, αλλά και του τεχνικού κόσμου της περιοχής, κατευθείαν στην… πηγή.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























