Συνελήφθη 19χρονος, ο οποίος εντοπίστηκε να οδηγεί με 195 χιλιόμετρα την ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Μουδανιών.
Πιο συγκεκριμένα, το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (22/6) όταν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης εντόπισαν τον 19χρονο να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο κινούμενος με 195 χλμ/ώρα αντί για 90 χλμ/ώρα, όπως ορίζεται με ρυθμιστικές πινακίδες στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, με κίνδυνο να συγκρουστεί με άλλα οχήματα και πεζούς και τον συνέλαβαν.
Πηγή: ertnews.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























