Στη σύλληψη δύο ατόμων, που εμπλέκονται σε υπόθεση κλοπής χρηματοκιβωτίου από κατάστημα προχώρησαν αστυνομικοί του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης.
Οι συλληφθέντες είναι 19 και 23 ετών και σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου-Αναλήψεως, για κλοπή και απείθεια.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, οι δράστες εισήλθαν το βράδυ του Σαββάτου μαζί με δύο ακόμη συνεργούς τους σε κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Ανάληψης, όπου απασχολώντας τον υπάλληλο, διέρρηξαν γραφείο του καταστήματος και αφαίρεσαν ένα χρηματοκιβώτιο που περιείχε το χρηματικό ποσό των 4.040 ευρώ και μία τσάντα υπαλλήλου του καταστήματος.
Χθες βράδυ, εντοπίστηκαν να κινούνται με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο στα Διαβατά και προκειμένου να αποφύγουν τον έλεγχο ανέπτυξαν ταχύτητα και εισήλθαν σε οικισμό της περιοχής, όπου ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν. Στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε το χρηματικό ποσό των 1.167 ευρώ, το οποίο αποδόθηκε στον παθόντα.
Σημειώνεται ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο αποφάσεις με τις οποίες καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών, για το αδίκημα της κλοπής.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Πηγή: ertnews.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























