Δεν προέκυψε κακοποίηση για το 7 μηνών βρέφος που νοσηλεύεται στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας.
Το μωράκι είναι καλά στην υγεία του και σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση από τα τραύματα που φέρει δεν προκύπτει τελικά κακοποίηση.
Υπενθυμίζεται, ότι το βρέφος εισήχθη στο Νοσοκομείο το Σάββατο φέροντας κάταγμα στον μηρό και εκδορές στο κεφάλι. Η κατάσταση της υγείας του κινητοποίησε τους γιατρούς και την Αστυνομία.
Η μητέρα του βρέφους που έχει συλληφθεί είχε υποστηρίξει, ότι τα τραύματα που έφερε το μωρό προέκυψαν μετά από πτώση του από το κρεβάτι. Η κατηγορία που τη βαρύνει είναι αυτή της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
Πηγή: ertnews.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























