Έκλεισε η Αθηνών-Λαμίας εξαιτίας της μεγάλης φωτιάς που καίει στο Ακραίφνιο Βοιωτίας.
Για την κατάσβεσή της επιχειρούν 118 πυροσβέστες με 6 ομάδες πεζοπόρων και 27 οχήματα, ενώ απο αέρος επιχειρούν 11 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα, εκ των οποίων το 1 για το συντονισμό τους.
«Υπάρχει ένα μέτωπο κοντά στο χωριό. Το ένα μέτωπο είναι κοντά στην εθνική και ένα κοντά στο χωριό. Της εθνικής εύκολα θα ελεγχθεί δεν έχει βλάστηση να κάψει. Υπάρχουν ισχυροί άνεμοι και άνεμοι αλλάζουν φορά με συνέπεια η φωτιά να πηγαινοέρχεται».
Φωτιά στο Ακραίφνιο: Ήχησε το 112
Λίγο μετά τις 15:30 ήχησε μήνυμα από το 112, καλώντας τους κατοίκους να βρίσκονται σε ετοιμότητα.
Οι αρχές έκλεισαν την Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας στο ύψος από το Κάστρο έως τη Θήβα για την ασφάλεια των οδηγών. Η κυκλοφορία των οχημάτων για το ρεύμα πορείας προς Αθήνα εκτρέπεται από τον ανισόπεδο κόμβο Ακραιφνίου (108 χ.θ.) μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Θηβών (90 χ.θ.). Για το ρεύμα πορείας προς Λαμία, η κυκλοφορία των οχημάτων εκτρέπεται από τον ανισόπεδο κόμβο Θηβών (90 χ.θ.) έως τον ανισόπεδο κόμβο Κάστρου (115 χ.θ.).
Σε γενική επιφυλακή παραμένουν οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες της Στερεάς Ελλάδας.
Πηγή: iefimerida.gr, φωτ. lamiareport.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























