Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο εκδόθηκε από τη βελγική Δικαιοσύνη που έχει ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια με την υπόθεση για το Qatargate, για πιθανή εμπλοκή του στο συγκεκριμένο σκάνδαλο.
Το ένταλμα από τις Βρυξέλλες έχει διαβιβαστεί στην ελληνική Δικαιοσύνη και συγκεκριμένα στην Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας.
Σύμφωνα με πληροφορίες o κ. Αβραμόπουλος επισκέφθηκε την Εισαγγελία Εφετών σήμερα Δευτέρα (22/6) μαζί με τον δικηγόρο του προκειμένου να ενημερωθεί γι’ αυτή τη δικαστική εξέλιξη που τον αφορά.
Διευκρινίζεται ότι το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του κ. Αβραμόπουλου δεν έχει εκτελεστεί, καθώς είναι εν ενεργεία βουλευτής και θα πρέπει προηγουμένως να υπάρξει άρση της βουλευτικής του ασυλίας.
Το αίτημα διαβιβάζεται στον Άρειο Πάγο ο οποίος το διαβιβάζει στο υπουργείο Δικαιοσύνης και από εκεί στη Βουλή με αίτημα για άρση της βουλευτικής ασυλίας του εκάστοτε ελεγχόμενου προσώπου.
Στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να διαβιβαστεί αρμοδίως στο Ανώτατο Ποινικό Δικαστήριο και από εκεί στη Βουλή, προκειμένου να κινηθούν οι υπόλοιπες διαδικασίες.
Πηγή: ertnews.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























