Στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό «ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΙΝΕΛΑ»
Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας κατέκτησε με υπερηφάνεια το 2ο Βραβείο στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας για την Ανακύκλωση Ηλεκτρικών Συσκευών «ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΙΝΕΛΑ» για τη σχολική χρονιά 2025-2026.
Η σημαντική αυτή διάκριση είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής ομαδικής προσπάθειας των μαθητών και μαθητριών του τμήματος ΣΤ2. Το έργο τους υλοποιήθηκε με την καθοδήγηση και την καλλιτεχνική επιμέλεια του εκπαιδευτικού Εικαστικών του σχολείου, κ. Χρήστου Λάσκαρη.

Μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης και χαράς, την Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκε η επίσημη απονομή του βραβείου στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας. Το βραβείο παρέδωσε ο εκπρόσωπος του Φορέα Διοργάνωσης (Ανακύκλωση Συσκευών ΑΕ), κ. Ιωάννης Καραγώγος.
Τα έπαθλα της διάκρισης:
- Για το σχολείο: Ένας σύγχρονος βιντεοπροβολέας (projector) που θα καλύψει άμεσες εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και ένα αναμνηστικό επιτραπέζιο ενθύμιο βράβευσης.
- Για τους μαθητές: Όλα τα παιδιά που συμμετείχαν έλαβαν ως έπαθλο από ένα σακίδιο πλάτης (backpack) με σημειωματάριο, καθώς και πάνινες τσάντες με το λογότυπο του Φορέα.
Ο διαγωνισμός «ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΙΝΕΛΑ» έχει ως κεντρικό άξονα τη βιωματική και δημιουργική εμπέδωση των αρχών της ανακύκλωσης από τα παιδιά. Μέσα από την καλλιτεχνική δημιουργία, οι μαθητές ευαισθητοποιούνται σε περιβαλλοντικά ζητήματα, αναπτύσσοντας παράλληλα κοινωνικές και γνωστικές δεξιότητες που συνάδουν με τους παιδαγωγικούς στόχους της ηλικίας τους.

Η προσπάθεια των παιδιών του 4ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πολυάριθμες και ιδιαίτερα ποιοτικές συμμετοχές από όλη την Ελλάδα. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Επιτροπή Αξιολόγησης:
«Η συμμετοχή σας ξεχώρισε για τη φροντίδα με την οποία αναπτύξατε την ιδέα σας, την εξαιρετική ομαδική συνεργασία και τη σαφή σύνδεση του έργου σας με το μήνυμα της ανακύκλωσης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Η αξιολόγηση ήταν μια πραγματική πρόκληση για την Επιτροπή λόγω του υψηλού επιπέδου των έργων, όμως η δική σας προσπάθεια αναδείχθηκε χάρη στην προσεγμένη υλοποίηση και τη δημιουργική της προσέγγιση».
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στους μαθητές της ΣΤ2′ τάξης και στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό για την έμπνευση, το μεράκι και την οικολογική τους ευαισθησία που έφεραν αυτή την πρωτιά στο σχολείο μας!
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























