Το 7ο ΕΠΑ.Λ. Λάρισας με ανακοίνωσή του «εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Λάρισας – Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο, τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού κύριο Ρετσιάνη Θωμά και τις Υπεύθυνες της Βιβλιοθήκης του τμήματος Ενηλίκων, κυρίες Ελένη Παπούλια και Άννα Βακάλη για την πολύτιμη δωρεά βιβλίων προς τη σχολική μας βιβλιοθήκη.

Η ευγενική αυτή προσφορά συμβάλλει ουσιαστικά στον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης του σχολείου μας και ενισχύει τις προσπάθειες για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, της γνώσης και της δημιουργικής αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου των μαθητών και μαθητριών μας.
Τα βιβλία που παραχωρήθηκαν θα αποτελέσουν ένα σημαντικό εκπαιδευτικό και πολιτιστικό απόθεμα για τη σχολική κοινότητα, δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να έρθουν σε επαφή με τη λογοτεχνία, την ιστορία, τις επιστήμες και άλλους τομείς της γνώσης. Παράλληλα, η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών και πολιτιστικών φορέων της πόλης μας.

Η Διεύθυνση, οι Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί της βιβλιοθήκης μας κα Σβόλη Μαρία και κα Αρβανιτίδου Σταυρούλα, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 7ου ΕΠΑ.Λ. Λάρισας ευχαριστούν θερμά τη Διεύθυνση και το προσωπικό της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Λάρισας – Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο για την ευαισθησία, τη στήριξη και τη συνεχή προσφορά τους στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ευχόμαστε η συνεργασία αυτή να αποτελέσει την αφετηρία για περαιτέρω κοινές δράσεις που θα προάγουν τον πολιτισμό, τη μάθηση και την αγάπη για το βιβλίο».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























