Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, ανακοινώθηκε το με αρ. πρωτ.10876/ 22-06-2026 έγγραφο με θέμα: ««Ανάληψη υπηρεσίας Εκπαιδευτικών με τη λήξη του διδακτικού έτους 2025-2026» .
Η Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Λάρισας με τη λήξη του διδακτικού έτους 2025 -2026, κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής οι οποίοι:
- έχουν οργανική θέση και όσους μετατέθηκαν κατά το τρέχον σχολικό έτος στην περιοχή μετάθεσης Λάρισας και τοποθετήθηκαν οργανικά
- είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Λάρισας και υπηρετούσαν για το σχολ. έτος 2025-2026 στη Δ.Δ.Ε. Λάρισας
- α) είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ Λάρισας και υπηρετούσαν με απόσπαση για το σχολ. έτος 2025-2026 σε άλλο ΠΥΣΔΕ και
β)μετατέθηκαν κατά το τρέχον σχολικό έτος στην περιοχή μετάθεσης Λάρισας και παρέμειναν στη διάθεση
- υπηρετούν κατά το τρέχον σχολικό έτος με θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά
να αναλάβουν υπηρεσία την Τρίτη 30-06-2026 σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να ενημερωθούν για το με αρ. πρωτ. 10876/22-06-2026 έγγραφο από την ιστοσελίδα της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Λάρισας http://dide.lar.sch.gr .
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























