Στο Παιδιατρικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας επισκέφθηκε αντιπροσωπεία του 38ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας ενόψει των εορτών του Πάσχα και πρόσφερε δώρα από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου.




Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























