Σε ενημέρωση από τη Μαίρη Παπακανάκη, Δημοτική Σύμβουλο Γόννων, η οποία συνοδεύεται και από φωτογραφικό υλικό επισημαίνονται τα εξής:
«Εδώ και μερικές ημέρες η προθεσμία για τον καθαρισμό οικοπέδων και η δήλωση αυτών στο gov.gr έληξε και αναμένεται να αρχίσει ο έλεγχος για την επιβολή παρατάσεων και προστίμων. Περνώντας εντελώς τυχαία προχθές έξω από την αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου μας (Αντλιοστάσιο) το βλέμμα μου είδε εντελώς διαφορετικά πράγματα. Τα χόρτα και οι πευκοβελόνες έδιναν την εντύπωση ενός εγκαταλελειμμένου δημόσιου χώρου. Ο κίνδυνος για πυρκαγιά από τις πευκοβελόνες είναι ο μεγαλύτερος . Εδώ θα γίνει έλεγχος; Θα επιβληθεί πρόστιμο;».
Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα:



Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























