Σε ηλικία 51 ετών απεβίωσε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, ο συνεργάτης της εφημερίδας μας, Μιχάλης Τζεζαϊρλίδης. Άφησε πίσω του την μητέρα του Αναστασία, τις αδερφές του Βικτώρια και Σοφία και τη σύντροφό του Κατερίνα Δήμου.
Με αισθήματα βαθιάς θλίψης η οικογένειά του, συγγενείς, συνεργάτες και φίλοι τον αποχαιρέτησαν το πρωί της περασμένης Τρίτης.
Βαρύ το πένθος και για όλους εμάς εδώ στην larissanet καθώς ο Μιχάλης Τζεζαϊρλίδης ήταν σταθερά παρών σε όλα τα βήματα της πορείας της…
Στην τελετή στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης έδωσαν το παρών μεταξύ άλλων στελέχη της αυτοδιοίκησης όπως ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Θανάσης Μαμάκος, ο γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας κ. Κώστας Τζανακούλης, ο πρώην αντιδήμαρχος Σπύρος Μπαρμπούτης, ο πρώην αντιδήμαρχος Γιώργος Σούλτης, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Λάρισας Χαράλαμπος Παπαδόπουλος, οι επιχειρηματίες Νίκος Σακελλαρίου και Κωνσταντόνος Γουργιώτης, ο εκδότης της larissanet Χρήστος Μπεχλιβάνος, εκπρόσωποι των ΜΜΕ, ραδιοφωνικοί παραγωγοί και πλήθος Λαρισαίοι.

Ο Μιχάλης Τζεζαϊρλίδης ήταν ένας μπον βιβέρ της λαρισαϊκής ζωής και διέθετε αστική ευγένεια και ιδιαίτερο χιούμορ. Έκανε σπουδές στην ηχοληψία και στη φωτογραφία, ενώ τον γοήτευε και η εικόνα.
Ο ήχος και η εικόνα ήταν το εκρηκτικό κοκτέιλ για τον Μιχάλη. Δήλωνε πολύ τυχερός που τις περασμένες δεκαετίες, ΄80 και ΄90, έβλεπε ταινιάρες στις κινηματογραφικές αίθουσες της οικογενειακής επιχείρησης.
Μετά τις σπουδές του, όταν δεν τον έβρισκες στην οικογενειακή επιχείρηση, ήταν σε κάποιο στούντιο. Επί σειρά ετών εργάστηκε σε πολλούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενώ αρκετούς τους έστησε ο ίδιος από την αρχή με πολύ μεράκι και ζήλο.
Η φωτογραφία για τον Μιχάλη ήταν πάθος. Δημιούργησε πολλά προσωπικά project, ενώ συνεργάστηκε επί σειρά ετών με την εφημερίδα μας και τις ειδικές της εκδόσεις (περιοδικά), αλλά και το larissanet.gr. Επίσης ήταν ο συνεργάτης της τελευταίας σελίδας, όπου μας χάριζε με τη στήλη «Κοντολογίς» φρεσκοκομμένες μοσχοβολιστές μαργαρίτες ή αιχμηρές και καυστικές «μάντολες».

Υπήρξε ιδρυτής και εμπνευστής του mantoles.net και του kontologis.gr.
Παρακολουθούσε στενά την εξέλιξη του ίντερνετ και πίστευε πως σε λίγα χρόνια θα διαμορφωθεί ένα νέο, διαφορετικό τοπίο.
Ερευνώντας τον υπέροχο χώρο των media και της τεχνολογίας, τα τελευταία χρόνια εστίασε στο YouTube, εκτιμώντας πως πλέον ήταν χώρος που τον εξέφραζε και άξιζε να κάνει το επόμενο βήμα του. Ήταν άλλη μια επιλογή που τον δικαίωσε καθώς το κανάλι του «TzezaTech», μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να συγκεντρώσει χιλιάδες subscribers και εκατοντάδες χιλιάδες προβολές.
Σε κάθε του βήμα προσπαθούσε το αποτέλεσμα να’ ναι πάντα εξαιρετικά ποιοτικά. Ήταν τελειομανής με οτιδήποτε καταπιάνονταν.
Πίστευε πολύ στη διάχυση του κάθε project γι΄αυτό και επέλεξε πάντα εύκολη γλώσσα ακόμη κι όταν καταπιάνονταν με πολύπλοκα τεχνικά θέματα. Διαχρονικά πίστευε πως «η τεχνολογία είναι για όλους και για αυτό πρέπει να την καταλαβαίνουν και όλοι».
Τέλος, λάτρευε τα ρολόγια και την Φόρμουλα 1…
Ο Μιχάλης ήταν ένας ακριβός φίλος κι ένας πολιτισμικός θησαυρός για τη Λάρισα….
Πηγή: ΕΝΤΥΠΗ LARISSANET
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























