φωτ. larissanet/ Θανάσης Καλιακούδας
Μια γνώριμη καλοκαιρινή εικόνα παρουσιάζει σήμερα, Κυριακή, η Λάρισα. Οι υψηλές θερμοκρασίες, σε συνδυασμό με την ευκαιρία για μια καλοκαιρινή εξόρμηση, έκαναν πολλούς κατοίκους να αφήσουν πίσω την πόλη, επιλέγοντας κάποια κοντινή παραλία ή έναν πιο δροσερό προορισμό.
Το αποτέλεσμα ήταν το κέντρο της Λάρισας να κινείται σε ιδιαίτερα ήρεμους ρυθμούς, με αισθητά λιγότερη κίνηση στους δρόμους, τα καφέ και τις πλατείες σε σχέση με μια καθημερινή μέρα.
Ο φωτογραφικός φακός του Θανάση Καλιακούδα κατέγραψε τη χαρακτηριστική εικόνα μιας πόλης που μοιάζει να έχει… αδειάσει, καθώς οι περισσότεροι Λαρισαίοι εκμεταλλεύτηκαν την ημέρα για λίγες ώρες ξεγνοιασιάς και δροσιάς μακριά από το αστικό περιβάλλον:














Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























