Οικονομία » Fashion City Outlet: Νέος προορισμός μόδας – ψυχαγωγίας (φωτ.)
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ- ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

Fashion City Outlet: Νέος προορισμός μόδας – ψυχαγωγίας (φωτ.)

Fashion City Outlet: Νέος προορισμός μόδας – ψυχαγωγίας (φωτ.)

Η Θεσσαλία αποκτά το δικό της εκπτωτικό κέντρο. Η Sonae Sierra, διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών ακινήτων με επίκεντρο το λιανικό εμπόριο, και η επενδυτική εταιρεία ακινήτων Bluehouse, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία ενός νέου εμπορικού σχήματος στην πόλη της Λάρισας, του Fashion City Outlet, ιδανικού προορισμού για τους λάτρεις της μόδας και της ψυχαγωγίας.

Entrance 2

Το Fashion City Outlet αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το προσεχές φθινόπωρο, αποτελώντας μια νέα πρόταση για τους κατοίκους της περιοχής, λίγα μόλις λεπτά οδικώς από τη Λάρισα, και σε απόσταση μικρότερη της μίας ώρα από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα. Η λειτουργία του ορίζεται από τις εταιρίες που συμμετέχουν στο πρότζεκτ ανάμεσα στα τέλη Οκτωβρίου και τις αρχές Νοεμβρίου. Το Εκπτωτικό κέντρο θα είναι ένα εμπορικό ανοιχτού τύπου. Ο μόνος χώρος που θα είναι κλειστός θα είναι ο χώρος της εστίασης που θα μπορεί όμως και με βάση τις καιρικές συνθήκες να ανοίγει.

Πρόκειται για μια επένδυση μεγαλύτερη των 9 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του εκπτωτικού κέντρου. Το Fashion City Outlet θα εκτείνεται σε 20.000 τ.μ. και θα φιλοξενεί περισσότερα από 70 γνωστά καταστήματα μόδας, κορυφαίες μάρκες ένδυσης και υπόδησης, σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τις κανονικές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Για την μόδα θα διατεθούν 11.400 τ.μ, το Σούπερ Μάρκετ θα καταλαμβάνει χώρο 1600 τ.μ, το σινεμά 1.900 τ.μ (με τρεις αίθουσες σε εσωτερικό χώρο και μία εκτός), τα ηλεκτρικά ήδη θα καταλαμβάνουν 2.500 τ.μ (το Media Markt ανανέωσε για 10 χρόνια την συνεργασία), τα εστιατόρια 1.100 τ.μ και ο παιδότοπος 1.000 τ.μ.

εμπορικό

Το εμπορικό κέντρο αναμένεται να το επισκεφτούν το πρώτο χρόνο 2 εκ. επισκέπτες και απευθύνεται σε όλη την Θεσσαλία. Με λεωφορεία θα μπορεί κανείς κυρίως τις ημέρες αιχμής να μετακινηθεί προς το εμπορικό από τις 4 Θεσσαλικές πρωτεύουσες.

Το Fashion City Outlet θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών μόδας, ψυχαγωγίας και άλλων χρήσεων, συνδυάζοντας τις καλύτερες τιμές και εξαιρετικές επιλογές, όπως πολυκινηματογράφο με τρεις αίθουσες και έναν σύγχρονο παιδότοπο 1.000 τ.μ., καθώς και ποικιλία επιλογών σε εστιατόρια και καφέ. Θα διαθέτει, επίσης, 1.600 δωρεάν θέσεις στάθμευσης.

Εμπορικό 1

Aπό αριστερά οι κκ. Νίκος Ρούπακας, υπεύθυνος εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse, Γιάννης Φιλιππίδης διευθυντής του Εκπτωτικού Κέντρου, Νάνσυ Κουρούπη marketing manager του Fashion City Outlet και Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της Sonae Sierra στην Ελλάδα

Η λειτουργία του Fashion City Outlet αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, με οφέλη που θα διαχυθούν ευρύτερα στην κοινωνία. Στο νέο εκπτωτικό κέντρο θα δημιουργηθούν τουλάχιστον 600 νέες θέσεις εργασίας, για τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα σε κατοίκους της περιοχής. Εκτιμάται, επίσης, πως θα συμβάλλει στην τόνωση της εμπορικής κίνησης της περιοχής, μέσω της προσέλκυσης κατοίκων γειτονικών πόλεων αλλά και επισκεπτών. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία αμοιβαία επωφελών συνεργασιών με ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή, καθώς με τοπικές επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης και εστίασης.

εμπορικό

Ο κ. Νίκος Ρούπακας, Υπεύθυνος Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργούμε μια μοναδική εμπειρία αγορών και ψυχαγωγίας στην καρδιά της Ελλάδας. Το Fashion City Outlet θα προσφέρει ό,τι καλύτερο, τόσο στη μόδα όσο και στη διασκέδαση, φιλοδοξώντας να αποτελέσει πόλο έλξης για τους κατοίκους της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας».

Ο κ. Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της Sonae Sierra στην Ελλάδα, προσέθεσε: «Είμαστε βέβαιοι ότι η ανάπτυξη του Fashion City Outlet θα έχει θετικό πρόσημο για την τοπική οικονομία, τόσο κατά τη διάρκεια της ανακατασκευής, όσο και κατά τη λειτουργία του. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να συνεργαστούμε στενά με τις αρχές και τους φορείς της περιοχής προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική κοινωνία».

Κατά την διάρκεια λειτουργίας του το εμπορικό θα είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 10 πρωί έως τις 10 το βράδυ και θα ανοίγει τις θεσμοθετημένες Κυριακές.

Mall Perspective 2

Τα μελλοντικά σχέδια

Σε ερώτηση του Larissanet οι υπεύθυνοι δεν απέκλεισαν την επέκτασή του στο μέλλον πιθανότατα με την δημιουργία ενός νέου χώρου τύπου Allou! Fun Park. Άλλωστε υπάρχει ήδη αγορασμένη έκταση παραπλεύρως του εμπορικού 20.000 τ.μ

Μετά την παρουσίαση ακολούθησε ξανάγηση των εκπροσώπων των ΜΜΕ στους χώρους του πρώτου Εκπτωτικού Κέντρου στη Θεσσαλία. Στην ενημερωτική συνάντηση και ξενάγηση παραβρέθηκαν ο διευθυντής του Fashion City Outlet κ. Γιάννης Φιλιππίδης, η διευθύντρια marketing του Κέντρου κα Νάνσυ Κουρούπη, η υπεύθυνη επικοινωνίας της Sonae Sierra στην Ελλάδα κα Ειρήνη Παπαδάκη και στελέχη των Sonae Sierra και Bluehouse.

Σχετικά με τη Sonae Sierra

Η Sonae Sierra (www.sonaesierra.com) είναι μια διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών κέντρων. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε 12 χώρες, παρέχοντας υπηρεσίες σε πελάτες με διαφορετικά γεωγραφικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, οι οποίοι βρίσκονται σε Πορτογαλία, Αλγερία, Βραζιλία, Κολομβία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Τουρκία και Τυνησία. Η Sonae Sierra έχει στην ιδιοκτησία της 46 εμπορικά κέντρα, τρέχουσας αξίας αγοράς περίπου 7 δισ. ευρώ, και διαχειρίζεται ή/και εκμισθώνει 81 εμπορικά κέντρα με μεικτή εκμισθώσιμη επιφάνεια 2,5 εκατ. τ.μ. και περίπου 9.300 καταστήματα. Η Sonae Sierra αναπτύσσει στην παρούσα φάση 20 εμπορικά κέντρα, 7 εκ των οποίων για λογαριασμό τρίτων. Η Sonae Sierra συνεργάζεται με περισσότερους από 20 θεσμικούς επενδυτές και διαχειρίζεται τέσσερα επενδυτικά κεφάλαια ακινήτων για μεγάλο αριθμό επενδυτών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Mall Perspective

Σχετικά με τη Bluehouse

Η Bluehouse (www.bluehousecapital.com) είναι μια εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης ακίνητων, με δραστηριότητα που επικεντρώνεται στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η Bluehouse έχει παρουσία στην Ελλάδα, την Τσεχία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, καθώς και στην Κροατία, τη Σερβία και την Κύπρο. Η Bluehouse ιδρύθηκε το 2004 και έχει να επιδείξει ένα σημαντικό ιστορικό επενδύσεων στους κλάδους των εμπορικών κέντρων, γραφείων, βιομηχανικών και οικιστικών κτιρίων, με ενισχυμένη τοπική παρουσία στις χώρες όπου εκτείνεται το χαρτοφυλάκιο της. Στην Ελλάδα, το McArthurGlen Designer Outlet, ένα μοναδικό εμπορικό κέντρο με περισσότερα από 21.000 τ.μ. και 100 brands, εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία αγορών υψηλής αισθητικής, εφάμιλλης των πιο δημοφιλών διεθνών designer outlets.

Φωτογραφίες από την περιήγηση

Εμπορικό 2

Εμπορικό 4

Εμπορικό 5

Εμπορικό 6

Εμπορικό 3

Διαβάστε επίσης: