Page 43 - ΠΡΟΣΩΠΑ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024
P. 43
Θεοφάνης Γαβριηλίδης
Ιδρυτής της IndiePump, Marketing και PR
στο χώρο του Gaming
Ο «κρίκος» των game developers και της αγοράς
Ο Σκοπός του µέσω της IndiePump είναι να µπορεί να επηρεά-
Θεοφάνης Γαβριηλίδης γεννήθηκε και µεγάλωσε αλλά και να εισέλθει στην επιχειρηµατική σκηνή.
στη Λάρισα το 2003. Αν και µακριά από τα µεγάλα
αστικά κέντρα της χώρας και µεγαλώνοντας σε ζει την αγορά των indie games µέσα από τη συλλογικότητα, τη
µία επαρχιακή πόλη µε πιο ήπιους και χαλαρούς συµµετοχή στο σύνολο του οικοσυστήµατος της βιοµηχανίας του
gaming και την προβολή των indie developers µε την αξιοποίη-
ρυθµούς ζωής, αξιοποιώντας τη δύναµη του διαδι-
κτύου κατάφερε από µικρή ηλικία να παρακολουθεί, αλλά και να ση της τεχνολογίας, ενώ στόχος του είναι η ανάπτυξη του τοµέα
βρίσκεται µέσα στις εξελίξεις στον συνεχώς αναπτυσσόµενο χώρο αυτού προς όφελος της οικονοµίας, της κοινωνίας αλλά και του
του gaming. Το πάθος του γι’ αυτή την κοινότητα και η συνεχής επιχειρείν.
περιέργεια και ανάγκη για βελτίωση τον έφεραν σε ηλικία 14 Στο τελευταίο Game Developers Meetup ο ίδιος βρέθηκε στη
ετών στην πρώτη του επιχειρηµατική προσπάθεια στον χώρο Λάρισα και συµµετείχε στις δράσεις της IGDA Greece που αποτε-
του Gaming ως Marketing και PR αποκλειστικά για παιχνίδια, λεί το παράρτηµα στην Ελλάδα του παγκόσµιου οργανισµού για
αποτελώντας και το έναυσµα για τα επόµενά του βήµατα. Αρχικά δηµιουργών παιχνιδιών, ενώ συνεχίζει ως Marketing και PR και
µόνος και στην συνεχεία η συνεργασία του µε άλλες οµάδες και µε την CRITICAL HIT PR έχει πελάτες από όλες τις ηπείρους και
κοινότητες στην Ευρώπη του έδωσαν την ευκαιρία να συµµετέχει συνεργάζεται µε δεκάδες δηµιουργούς παιχνιδιών ανά τον κόσµο.
σε ευρωπαϊκές δράσεις και διεθνείς εκθέσεις. Το λαµπρό µέλλον του Λαρισαίου στο χώρο του επιχειρηµατικού
«Εκτός από ταλέντα και γενικές γνώσεις, για να προχωρήσει gaming µόνο λαµπρό µπορεί να προδιαγραφεί µε τον ίδιο να
κάποιος χρειάζεται και η µόρφωση και η διασύνδεση», σηµειώνει αποτελεί ένα σηµαντικότατο κρίκο µεταξύ των developers και της
ως φοιτητής του Τµήµατος Οργάνωσης και ∆ιοίκησης Επιχειρή- διεθνούς αγοράς για να προωθήσουν τα παιχνίδια, βρίσκοντας και
σεων στο Πανεπιστήµιο Μακεδονίας. λύνοντας όσα λάθη εντοπίζονται, προτείνοντας πράγµατα µε µία
Στα 21 του χρόνια σήµερα, κατά τη διάρκεια της φοίτησής του άλλη οπτική και αισθητική και µετατρέποντας κάτι που «χτίζεται»
ιδρύει την IndiePump, προσπαθώντας να εξελιχθεί περισσότερο, από ένα δωµάτιο στο να λαµβάνει παγκόσµιες διαστάσεις.
43
ΠΡΟΣΩΠΑ