Λιγότερη γραφειοκρατία περισσότερη διαφάνεια. Αυτό είναι το νήμα που συνδέει τις παρεμβάσεις που δρομολογήθηκαν τους τελευταίους μήνες στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο όχι μόνο την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και την αντιμετώπιση χρόνιων φαινομένων διαφθοράς που συνδέονταν με το σύστημα έκδοσης αδειών οδήγησης και άλλες κρίσιμες διοικητικές διαδικασίες.
Η αξιοποίηση της τεχνολογίας ως εργαλείου διαφάνειας και η σταδιακή μετάβαση από τις έγχαρτες διαδικασίες στα ψηφιακά συστήματα βρέθηκαν στον πυρήνα των παρεμβάσεων που δρομολογήθηκαν κατά την περίοδο που την πολιτική ευθύνη του τομέα Μεταφορών είχε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Με αφετηρία την ανάγκη αντιμετώπισης χρόνιων παθογενειών, τέθηκε σε εφαρμογή ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, το οποίο συνεχίζει να υλοποιείται και να επεκτείνεται από τη σημερινή πολιτική ηγεσία υπό τον νέο αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιώργο Κώτσηρα.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























