Εκτός λειτουργίας είναι το φανάρι στην συμβολή των οδών Αγιάς και Ηρώων Πολυτεχνείου. Στο σημείο επικρατεί κυκλοφοριακή συμφόρηση καθώς εδώ και λίγη ώρα ξεκίνησε και η επιστροφή των εκδρομέων από τα παράλια του νομού.
Θυμίζουμε πως και την προηγούμενη Κυριακή το φανάρι επί της Ηρώων Πολυτεχνείου και Φαρσάλων βρέθηκε εκτός λειτουργίας μετά από πρόσκρουσή οχήματος.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























