Σε ανακοίνωση της ΕΟΑΣΝΛ αναφέρονται:
«ΣΥΣΚΕΨΗ για τις ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΩΡΑ 7μμ
Στον ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΠΛΑΤΥΚΑΜΠΟΥ
Καλούνται όλοι οι συνάδελφοι στους οποίους έχει σταλεί δικογραφία για την συμμετοχή τους στην κινητοποίηση στα Τέμπη στην διάρκεια των Μπλόκων μας να έρθουν στον Συνεταιρισμό Πλατυκάμπου την Δευτέρα 29/6 στις 7μμ.
Όλοι μαζί θα αντιμετωπίσουμε τις νέες διώξεις, η Ομοσπονδία καλύπτει τις κινητοποιήσεις και ο δικηγόρος της Ομοσπονδίας έχει επιληφθεί του ζητήματος.
Καταγγέλλουμε το όργιο τρομοκρατίας και ποινικοποίησης των αγώνων μας με εκατοντάδες δικογραφίες στην Λάρισα και όλη την χώρα για τις μεγάλες κινητοποιήσεις και τα Μπλόκα μας.
Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να ποινικοποιήσει το ΔΙΚΙΟ, την ΕΠΙΒΙΩΣΗ, το ΔΙΚΑΙΩΜΑ μας στον αγώνα είναι βαθιά νυχτωμένος.
Όταν κρίνεται η επιβίωση των οικογενειών μας, η επαγγελματική προοπτική μας, και η ερήμωση των χωριών μας τότε οι αγώνες μας είναι μονόδρομος, δεν είναι απλά δικαίωμα μας αλλά ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ μας.
Η Κυβέρνηση μπορεί να μας αφήνει απλήρωτους, να μην έχει υλοποιήσει καμιά από τις δεσμεύσεις της που αποσπάσαμε στις 55 ημέρες στα μπλόκα, να ακολουθεί και να υλοποιεί μια πολιτική στραγγαλισμού του πρωτογενή τομέα αλλά είναι συνεπέστατη και με γρήγορα αντανακλαστικά όταν πρόκειται να αντιμετωπίσει με καταστολή και δικογραφίες τους δίκαιους αγώνες μας.
Αν πιστεύει η Κυβέρνηση ότι θα μας φοβίσει, θα μας λυγίσει και θα καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια να βλέπουμε την καταστροφή μας από τις πολιτικές τους, της απαντάμε ότι δεν θα ξεμπλέξει εύκολα μαζί μας.
Η ΠΕΜ, η ΕΟΑΣΝΛ, οι Αγροτικοί Σύλλογοι δεν θα σκύψουν το κεφάλι. Όποτε και όταν το αποφασίζουμε με βάση τα οξυμμένα προβλήματα μας τότε θα βγαίνουμε στους δρόμους, θα κάνουμε συγκεντρώσεις, θα στήνουμε μπλόκα και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί για να ικανοποιηθούν τα αιτήματα μας.
Κάτω τα χέρια σας από το αγροτικό κίνημα!».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























