φωτό: larissanet// Θανάσης Καλιακούδας
Με το θερμόμετρο να ξεπερνά τους 35 βαθμούς, πολλοί Λαρισαίοι πήραν το δρόμο προς τα παράλια του νομού, είτε του Δήμου Αγιάς, είτε του Δήμου Τεμπών.
Έτσι οι παραλίες κατακλύστηκαν από κόσμο, που πήρε… ανάσες δροσιάς, απόλαυσε το μπάνιο του και έμεινε ως αργά στην παραλία.






Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























