Συνελήφθη, χθες (26-06-2026) το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Λάρισας, 19χρονος ημεδαπός, διότι κατελήφθη να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, ενώ είχε αφαιρεθεί η πινακίδα κυκλοφορίας του δίκυκλου από το Τμήμα Τροχαίας Βόλου.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























