Ο Θοδωρής Αθερίδης μίλησε ανοιχτά για την προσωπική του διαδρομή με το αλκοόλ, αλλά και για πλευρές της ζωής του που, όπως λέει, τον έχουν εκπλήξει ακόμη και τον ίδιο, σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ.
Αναφερόμενος συνολικά στις εμπειρίες του, σημείωσε:
«Έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου που μένω με το στόμα ανοιχτό κι εγώ ο ίδιος. Όπως αυτό, το παιδί, το αλκοόλ. Και πώς μπήκα και πώς βγήκα. Με όλα έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό. Τις περισσότερες φορές γίνεται για λόγους αυτοθεραπείας. Όπως όταν διψάς για να πιεις νερό. Στο αλκοόλ πηγαίνεις από το άγχος. Στην κοκαΐνη πηγαίνεις από την κατάθλιψη, στην ηρωίνη πηγαίνεις από το τραύμα, από τον πόνο. Ο οργανισμός σου ζητάει τη θεραπεία του».
Σε άλλο σημείο, περιέγραψε τον μηχανισμό του άγχους και τον τρόπο που μπορεί να οδηγήσει σε έναν φαύλο κύκλο:
«Ένας άνθρωπος που έχει την ίδια ποσότητα άγχους με κάποιον άλλον, μπορεί να μην έχει βρει έναν τρόπο να χαλαρώνει. Αν δεν χαλαρώνεις, από κάπου πρέπει να χαλαρώσεις…Φαύλος κύκλος είναι το άγχος. Υπάρχει ένα ερέθισμα που στο δημιουργεί και μετά το ίδιο το άγχος… είναι σπιράλ. Μια περιδίνηση. Πρέπει να αλλάξεις τη φορά για να βγεις προς τα έξω».
Παράλληλα, αναφέρθηκε με ειλικρίνεια και στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής του, όταν συνειδητοποίησε ότι η σχέση του με το αλκοόλ είχε φτάσει σε οριακό σημείο:
«Τη μέρα που κατάλαβα ότι θα πεθάνω. Ότι δεν πάει κάπου αυτό, αυτό μόνο εκεί οδηγεί. Ήταν Αύγουστος του 1999. Δεν κοιμόμουν καθόλου. Κοιμόμουν μία ώρα και έπινα 23. Επτά Σεπτεμβρίου είναι η πρώτη μέρα που δεν ήπια. Στις 7 ξύπνησα χωρίς να πονάω. Έγινε ο σεισμός. Ήταν η πρώτη φορά που μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν είχα πιει. Νόμιζα ότι ο σεισμός αντικατόπτριζε αυτό που συνέβαινε μέσα μου. Πίστευα ότι εγώ τον δημιούργησα. Ήμουν σίγουρος. Ήμουν στη σχολή κι έφυγα πρώτος, άφησα τα παιδιά μέσα, η σχολή δική μου».
Και συνέχισε περιγράφοντας την αντίδρασή του εκείνη τη στιγμή:
«Έφυγα πρώτος από τη σχολή, άφησα όλα τα παιδιά μέσα. Δεν είχα καμία σκέψη, ήταν αντανακλαστική η αντίδραση. Μετά άκουσα ψυχολόγους να λένε ότι όταν σε έναν σεισμό φέρεσαι αλλόκοτα ως ενήλικος, συνήθως ξυπνά κάποιο παλιότερο τραύμα».
Τέλος, μιλώντας για την προσωπική του ζωή και τη σχέση του με τη Σμαράγδα Καρύδη, τόνισε ότι η επαφή τους παραμένει στενή και φιλική:
«Όλοι είμαστε καλά, πολύ αγαπημένοι και πολύ στενή η επαφή μας. Δεν είχα μάθει ποτέ μόνος. Είναι τέλειο και για τη Σμαράγδα! Θες ή δε θες λογοδοτείς διαρκώς ότι γιατί π.χ. το άφησες εδώ αυτό; Είναι το πως ξυπνάς και κοιμάσαι και να μην κάνεις φασαρία. Όταν φτάνω στο σπίτι μου, θέλω σαν να είμαι σε μια σουίτα, που έχει περάσει καμαριέρα. Εγώ το φροντίζω».
Πηγή: eirinika.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























