Συμπολίτης αναδεικνύει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται εκτάσεις αρμοδιότητας του Δήμου Λαρισαίων, όπου τα χόρτα δεν έχουν καθαριστεί.
Αναλυτικά επισημαίνει:
«Φαίνεται ότι η προθεσμία για τα ακαθάριστα οικόπεδα που έληξε στις 22/6/2026 δεν άγγιξε τον Δήμο Λαρισαίων, αν κρίνουμε από την κατάσταση του οικόπεδου στην γωνιά Τ.Τσιόγκα και Κασσάνδρας, καθώς επίσης κ την οδό Τ. Τσιόγκα κατά μήκος της όχθης του Πηνειού μιας και τα χόρτα έχουν ξεπεράσει και τα 2μ. σε ύψος. Βεβαία για το Φεστιβάλ Πηνειού οι όχθες καθαρίστηκαν σε όλους τους χώρους όπου τοποθετήθηκαν οι οικίσκοι,το γνωστό «καθαρίζουμε όσα βλέπει η πεθερά» δηλ.».
Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που απέστειλε ο συμπολίτης:



Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























