Ο Ρουβίκωνας επισημαίνει τα εξής:
«Η γέφυρα του Παλαιόπυργου, η οποία συνδέει το χωριό Παλαιόπυργος με την Αλεξανδρινή, το Στόμιο και το Ομόλιο, καταστράφηκε τον Σεπτέμβριο του ‘23 από την υπερχείλιση του Πηνειού όταν χτύπησε ο Daniel.
Πλέον, οι κάτοικοι των χωριών Παλαιόπυργος, Κουλούρα, Παραλία Κουλούρας, Μεσάγγαλα και Καστρί Λουτρό, πρέπει να βγουν στην εθνική οδό (ΠΑΘΕ) είτε στον παράδρομο αυτής, προκειμένου να μεταβούν στα χωράφια τους, που κάποια εξ αυτών βρίσκονται από την πλευρά της απέναντι κοίτης του ποταμού. Αυτό έχει ως συνέπεια να ταξιδεύουν αποστάσεις μέχρι και 25 χλμ., κάνοντας τον κύκλο μέσω της Εθνικής οδού, αντί για 5 χλμ.

Η απαγόρευση της κυκλοφορίας αγροτικών οχημάτων στην Εθνική οδό, κατά της διάρκεια του Σαββατοκύριακου, γεννάει περισσότερες δυσκολίες για τους κατοίκους, με αποτέλεσμα να νιώθουν εγκλωβισμένοι. Το ίδιο ισχύει και για όσους κατοίκους επιθυμούν να επισκεφθούν κάποιο από τα γειτονικά χωριά (Ομόλιο, Στόμιο κλπ.) για βασικές ανάγκες, όπως ψώνια απ’ το σούπερ μάρκετ, διότι τόσο ο Παλαιόπυργος όσο και τα γύρω χωριά είναι πολύ μικρά και δεν διαθέτουν ούτε περίπτερο. Αν εξαιρέσουμε τον Παλαιόπυργο που είναι λίγο μεγαλύτερος, στην ουσία μιλάμε για οικισμούς.

Τον τελευταίο καιρό, οι κάτοικοι βλέποντας πως δεν υπάρχει διάθεση αποκατάστασης της γέφυρας από τους αρμόδιους φορείς, ρισκάρουν τις ζωές τους, διασχίζοντας τη γέφυρα είτε πεζή, με δική τους ευθύνη φυσικά, ή ακόμα και με αυτοκίνητα/αγροτικά μηχανήματα. Επιπλέον, είναι ορατός ο κίνδυνος σε μια νέα κακοκαιρία τύπου Daniel, όπου θα υπάρξει και πάλι υπερχείλιση του ποταμού Πηνειού, η γέφυρα να λειτουργήσει ως φράγμα για το νερό που κατευθύνεται προς τη θάλασσα, με αποτέλεσμα αυτό να υπερχειλίσει από τις κοίτες του ποταμού και να πνίξει το χωριό. Είναι γνωστό άλλωστε, πως ο Παλαιόπυργος είναι χτισμένος σχεδόν στο ίδιο υψόμετρο με τη θάλασσα, γεγονός που εγκυμονεί αρκετούς κινδύνους σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Παρά τις υποσχέσεις των αρμόδιων για άμεση αποκατάσταση της γέφυρας, η οποία αποτελεί νευραλγικό κόμβο σύνδεσης των παραλιών του Δήμου Αγιάς με αυτά του Δήμου Τεμπών, καθώς και με τον Νομό Πιερίας, και ενώ έχουν περάσει σχεδόν 3 χρόνια από τον Daniel, η γέφυρα παραμένει και σήμερα σε αυτήν την κατάσταση. Από θαύμα δεν έχουμε θρηνήσει ακόμη κάποιο θύμα.
ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ»
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























