Μπαράζ επαφών με κτηνοτρόφους και γεωργούς έχει το τελευταίο διάστημα ο γραμματέας της Κ.Ο. της ΝΔ, Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Η ΝΔ «πονάει» στο αγροτικό και ο Μάξιμος το γνωρίζει πολύ καλά, όσο ελάχιστοι, οπότε το πρόγραμμά του πύκνωσε και βγαίνει στα χωράφια και στα χωριά και μιλάει με τον κόσμο.
Την ερχόμενη Κυριακή θα έχει νέες συναντήσεις, αυτή τη φορά με συνεταιρισμούς, γεωργούς και κτηνοτρόφους στην Ελασσόνα. Επίσης στις 11 π.μ. θα μιλήσει στο Δημοτικό Ωδείο Ελασσόνας. Στο επίκεντρο οι προτάσεις για την ανασυγκρότηση του πρωτογενούς τομέα!
«Μασάζ» διαρκείας στους αγρότες…
Χρ.Μπ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























