Συνελήφθη, χθες (24-06-2026) το απόγευμα στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας, 42χρονος ημεδαπός, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και απείθεια. Ειδικότερα, ο δράστης, επιβαίνοντας σε δίκυκλο μοτοποδήλατο, κατά την προσέγγιση των αστυνομικών για έλεγχο, τράπηκε σε φυγή, ενώ ταυτόχρονα απέρριψε μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, βάρους -2,2- γραμμαρίων, ωστόσο, ακινητοποιήθηκε, σε κοντινή απόσταση. Η ποσότητα κάνναβης κατασχέθηκε.
Σε άλλο συμβάν, συνελήφθη, χθες (24-06-2026) το βράδυ στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας, 18χρονος ημεδαπός, διότι, κατά την προσέγγιση των αστυνομικών για έλεγχο, απέρριψε στο έδαφος μία νάιλον συσκευασία με μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























