Αναστάτωση προκαλεί στους κόλπους της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ ο σχεδιασμός για ενίσχυση των εθνικών ψηφοδελτίων με υποψηφιότητες από τους Δήμους και τις Περιφέρειες της χώρας.
Αποτέλεσμα είναι να αυξάνεται κατακόρυφα ο ανταγωνισμός του σταυρού και ορισμένοι βουλευτές να εισηγούνται «μπλόκο» στους εν ενεργεία δημάρχους και αντιπεριφερειάρχες.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























