Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η δωρεάν μονοήμερη εκδρομή των μελών του ΚΑΠΗ Μακρυχωρίου στο Πήλιο, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικών δράσεων και εκδρομών που υλοποιεί η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Τεμπών, με στόχο την ενεργό συμμετοχή, την ψυχαγωγία και την κοινωνική ενδυνάμωση των ανθρώπων της Τρίτης Ηλικίας.
Πρώτος σταθμός της εκδρομής ήταν η Ιερά Μονή Παναγίας Οδηγήτριας στην Πορταριά, ένα από τα σημαντικότερα και πλέον δραστήρια μοναστήρια του Πηλίου. Τα μέλη του ΚΑΠΗ είχαν την ευκαιρία να προσκυνήσουν και να γνωρίσουν την ιστορία της Ιεράς Μονής, η οποία ιδρύθηκε το 1961 με την πνευματική καθοδήγηση του Γέροντα Εφραίμ του Φιλοθεΐτη, ενώ πρώτη γερόντισσα υπήρξε η Μακαριστή Γερόντισσα Μακρίνα, μία από τις σημαντικότερες πνευματικές μορφές της σύγχρονης Ορθοδοξίας.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Θεόφιλου (Οικία Κοντού) στην Ανακασιά Πηλίου, ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της νεότερης ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς. Εκεί ξεναγήθηκαν στο μοναδικό σωζόμενο ολοκληρωμένο ζωγραφικό σύνολο του σπουδαίου λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου Χατζημιχαήλ, θαυμάζοντας τα χαρακτηριστικά έργα του με τα έντονα χρώματα και τις παραστάσεις της ελληνικής παράδοσης.

Η εκδρομή συνεχίστηκε στη γραφική Μακρινίτσα, το περίφημο «Μπαλκόνι του Πηλίου», όπου οι συμμετέχοντες περπάτησαν στα παραδοσιακά καλντερίμια, θαύμασαν τα επιβλητικά πέτρινα αρχοντικά και απόλαυσαν τη μοναδική θέα προς τον Βόλο και τον Παγασητικό Κόλπο. Το μεσημεριανό γεύμα σε παραδοσιακή ταβέρνα της περιοχής προσέφερε την ευκαιρία να γευτούν αυθεντικές πηλιορείτικες γεύσεις και τοπικά εδέσματα.
Η όμορφη αυτή εξόρμηση ολοκληρώθηκε με απογευματινό περίπατο και καφέ στην παραλία του Βόλου, αφήνοντας στα μέλη του ΚΑΠΗ τις καλύτερες εντυπώσεις και όμορφες αναμνήσεις.
Τα μέλη του ΚΑΠΗ εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Τεμπών κ. Γιώργο Μανώλη για τη συνεχή στήριξη και το έμπρακτο ενδιαφέρον του προς την Τρίτη Ηλικία, καθώς και για την υλοποίηση δράσεων που προάγουν την κοινωνική συμμετοχή, την εξωστρέφεια και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων.
Δήλωση του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής Παναγιώτη Γκατζόγια
«Η φροντίδα και η ουσιαστική στήριξη των ανθρώπων της Τρίτης Ηλικίας αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για τον Δήμο Τεμπών. Μέσα από δράσεις όπως οι εκδρομές των ΚΑΠΗ δίνουμε την ευκαιρία στους συμπολίτες μας να κοινωνικοποιηθούν, να ψυχαγωγηθούν, να γνωρίσουν σημαντικούς τόπους της πατρίδας μας και να δημιουργήσουν όμορφες εμπειρίες. Η χαρά και τα χαμόγελα των μελών μας αποτελούν τη μεγαλύτερη επιβράβευση και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά τις κοινωνικές μας δράσεις.»
Την εκδρομή συνόδευσαν η Δημοτική Σύμβουλος κα Ζωή Σαραντοπούλου – Παρίση, η Προϊσταμένη των Κοινωνικών Δομών του Δήμου κα Πανοραία Τσικλητάρη, η νοσηλεύτρια του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι Μακρυχωρίου» κα Αναστασία Νακούλα και η οικογενειακή βοηθός των ΚΑΠΗ κα Συνοδεία Κουτσιαμπέλα.
Η Δημοτική Αρχή εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς την Προϊσταμένη και το προσωπικό των Κοινωνικών Υπηρεσιών, των ΚΑΠΗ, του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» και του Κέντρου Κοινότητας για την άρτια οργάνωση της εκδρομής και τη διαρκή προσφορά τους στην υποστήριξη των ηλικιωμένων συμπολιτών μας
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























