Εκατοντάδες γονείς, συγγενείς και φίλοι παρακολούθησαν τα ανοιχτά μαθήματα στο Λύκειον των Ελληνίδων, όλο το μήνα Ιούνιο. Κατά τη διάρκεια του ανοιχτού μαθήματος τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν στους γονείς τους την πρόοδό τους, τις καινούριες γνώσεις και οι γονείς είχαν την ευκαιρία να δουν και να χαρούν τα παιδιά τους μέσα στο χώρο και στην ομάδα του Λυκείου.
Η αίθουσα «Ζήνα Πατέρα» στο κτίριο του Λυκείου των Ελληνίδων, στην οδό Δήλου 17, στη Νεράιδα, φιλοξενούσε καθημερινά τους γονείς των παιδιών, μαθητών του Λυκείου.

Κάθε χρόνο γίνεται συστηματική προσπάθεια να εμπλουτιστούν οι γνώσεις τους καθώς διδάσκονται χοροί, τραγούδια, θρύλοι, ιστορία από όλες σχεδόν τις περιοχές της πατρίδας μας. Παράλληλα, οι μαθητές στο ΛτΕ εμπνέονται από τις αξίες της παράδοσής μας και γίνονται μέτοχοι σ’ αυτές. Ο σεβασμός, η επιμονή, η υπομονή, η στοχοπροσήλωση, η υπευθυνότητα, το μοίρασμα είναι ορισμένες από τις αρετές που καλλιεργούνται με έμφαση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Ο πλούτος των καταγραφών, το αρχειακό υλικό, οι σύγχρονες εγκαταστάσεις, τα εποπτικά μέσα και η κατάρτιση των διδασκόντων συνεπικουρούν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στην ανάδειξη της εθνικής μας παράδοσης και τη μύηση της νέας γενιάς σ’ αυτή.

Οι γονείς εντυπωσιάστηκαν από την επίδοση των παιδιών τους καθώς και από την εξαιρετική προσέγγιση του Λυκείου των Ελληνίδων στη διαχείριση της πολιτιστικής μας παράδοσης. Κυρίως όμως έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την ποιότητα διδασκαλίας και την προσπάθεια όλων των ανθρώπων του Λυκείου των Ελληνίδων να καταστήσουν τα παιδιά κοινωνούς της παράδοσής μας με σκοπό να ενδυναμωθεί η ψυχή τους και να καλλιεργηθεί ο χαρακτήρας τους.





Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























